printlogo


کد خبر: 166538تاریخ: 1395/8/4 00:00
اخبار

پشت‌پرده لغو بازی ایران ـ عراق
از همان روز اولی که خبر برگزاری بازی دوستانه ایران و عراق منتشر شد یک نقطه ابهام بزرگ در این خبر دیده می‌شد؛ آن هم مربوط به محل برگزاری بازی بود. 2 طرف فکر نمی‌کردند این مساله لاینحل باشد به همین دلیل برگزاری این مسابقه را به اطلاع فیفا هم رساندند و بازی در سایت فیفا هم ثبت شد اما به مرور اختلافات خودشان را نشان دادند. ابتدا قرار بود این بازی در دوبی برگزار شود. عراقی‌ها درخواست تقبل هزینه‌ها توسط ایران و تضمین برای برگزاری مسابقه پشت درهای بسته را ارائه داده بودند که این موضوع مورد موافقت کادر فنی تیم‌ملی قرار نگرفت. در ادامه قطری‌ها موافقت کردند این بازی در همان تاریخ در دوحه برگزار شود که این موضوع هم با توجه به اینکه تیم‌ملی قطر، حریف ایران در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه محسوب می‌شود و برگزاری این دیدار تدارکاتی در این کشور می‌توانست در فاصله حدود ۳ ماه مانده به برگزاری دیدار ایران و قطر، کمک زیادی را به حریف عربی تیم‌ملی کند با مخالفت کی‌روش مواجه شد. به همین دلیل بازی‌ای که در سایت فیفا ثبت رسمی شده بود لغو شد.

زین‌الدین زیدان هم «هو» شد
هواداران مادریدی سرمربی فرانسوی‌شان را به خاطر تعویض ایسکو هو کردند. ‌به نقل از آ.اس، رئال‌‌مادرید در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو در سانتیاگوبرنابئو 2 بر یک میهمانش را شکست داد. زمانی که بازی یک- یک در جریان بود، زین‌الدین زیدان تصمیم گرفت نخستین تغییر را در ترکیب انجام بدهد. سرمربی فرانسوی ایسکو را از زمین خارج و به جای او لوکاس واسکس را وارد زمین کرد. هواداران از این تغییر ناراضی بودند و برای حمایت از هافبک اسپانیایی‌شان هنگام ترک زمین، نام او را صدا زدند. همچنین سوت‌های اعتراض‌آمیز برخی تماشاگران به خاطر تعویض انجام شده در ورزشگاه شنیده شد.

تشکر بالاک از علی کریمی و مردم ایران
میشائیل بالاک که در بایرن‌مونیخ با علی کریمی هم‌بازی بود از او و مردم ایران تشکر کرد. به گزارش ایسنا، میشائیل بالاک یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال آلمان که هم‌بازی علی کریمی در بایرن‌مونیخ بود، در پیامی از او تشکر کرده است. بالاک در صفحه اینستاگرام خود که 2 هفته است آن را راه‌اندازی کرده است، به زبان فارسی از علی کریمی تشکر کرد و نوشت: «متشکرم علی. خیلی عالی بود با هم در بایرن‌مونیخ بازی کردیم. از مردم ایران به خاطر حمایت‌شان تشکر می‌کنم. اینکه با هم در سال 2004 در ایران بازی کردیم، خیلی باعث افتخار بود. به امید دیدار مجدد».

اعتراف قطری‌ها به داشتن تلفات
کمیته‌ برگزاری جام‌جهانی قطر 2022 برای نخستین‌بار تایید کرد در کار ساخت‌وساز استادیوم‌های جام‌جهانی قطر تلفات وجود داشته است. به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از
 Inside The Games، با کشته شدن یک کارگر در محل ساخت‌وساز جام‌جهانی 2022 در قطر، کمیته‌ برگزاری این بازی‌ها برای نخستین‌بار تایید کرد مشکلات و تلفات زیادی در پروسه آماده‌ شدن برای برگزاری جام‌جهانی وجود داشته است. کمیته‌ برگزاری جام‌جهانی قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد روز گذشته در استادیوم الوکراه یک کارگر کشته شده است. مسؤولان قطری اعلام کردند بررسی‌هایی در حال انجام است. آنها همچنین تایید کردند به خانواده‌ فرد کشته‌شده، تمام امکانات لازم را می‌دهند تا در این زمان سخت، آنها را یاری کنند. در بررسی‌هایی که در گذشته درباره وضعیت کارگران در قطر صورت گرفته بود، شواهد نشان می‌داد بسیاری از کارگران به دلیل مشکلات کاری جان خود را در این کشور از دست دادند. در حال‌ حاضر 5 هزار و 100 مهاجر کارگر در قطر وجود دارند که از کشورهای نپال، هند و بنگلادش هستند.

پپ شاگردانش را 50 دقیقه حبس کرد
سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی بعد از تساوی برابر ساوتهمپتون شاگردان خود را در رختکن حبس کرد و به سرزنش آنها پرداخت. به نقل از دیلی‌میرر منچسترسیتی در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با تساوی یک-یک برابر ساوتهمپتون متوقف شد. روزنامه دیلی میرر نوشت پپ گوآردیولا از این تساوی بسیار ناراحت بود و بعد از بازی بازیکنان تیمش را 50 دقیقه در رختکن حبس کرد و به سرزنش آنها پرداخت. این برای نخستین‌بار نیست که گوآردیولا با شاگردانش برخورد تندی می‌کند. او پیش از این هم خوردن نوشابه و استفاده از اینترنت را در باشگاه ممنوع کرده بود.


Page Generated in 0/0054 sec