printlogo


کد خبر: 166657تاریخ: 1395/8/6 00:00
اخبار

تلاش برای افزایش سالن‌های سینمایی «سیانور»
سیدمحمود رضوی با بیان اینکه با سازمان سینمایی برای افزایش تعداد سالن‌های سینمایی «سیانور» نامه‌نگاری کرده‌اند، عنوان کرد منتظر پاسخ این نامه‌ها هستند. به گزارش فارس، سیدمحمود رضوی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سیانور» درباره وضعیت اکران این فیلم سینمایی گفت: تعداد سینماهای ما در تهران و شهرستان به نسبت اندک است اما با این وجود خدا را شکر تاکنون با استقبال و فروش خوبی مواجه شده است. برای مثال ما در تهران ۱۴ و در شهرستان ١٣ سینما در اختیار داریم اما با حمایت مردم و رسانه‌ها، وضعیت اکران فیلم بخوبی پیش رفته است. وی افزود: اگر سازمان سینمایی از فیلم حمایت لازم را انجام دهد تا تعداد سالن‌های سینمایی ما افزایش پیدا کند، در این صورت فروش ما هم بالا می‌رود اما این امر قطعا به همکاری و حمایت سازمان سینمایی بستگی دارد.

شکایت تهیه‌کننده
«خشکسالی و دروغ» از شبکه «جم»
تهیه‌کننده «خشکسالی و دروغ» گفت: شکایتی از شبکه جم برای پخش بدون اجازه تبلیغات فیلم «خشکسالی و دروغ» تنظیم و ارائه دادم. به گزارش فارس، روز گذشته با ابلاغ نامه‌ای از روابط عمومی سازمان سینمایی تاکید شد از تاریخ انتشار این خبر (4 آبان) تیزرهای تبلیغی فیلم‌های سینمایی که از شبکه GEM پخش شود، شامل برخورد قانونی خواهد شد. تعدادی از فیلم‌هایی سینمایی از جمله «خشکسالی و دروغ» و «آس و پاس» به صورت پراکنده از شبکه جم پخش می‌شود. غلامرضا موسوی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» درباره پخش آگهی چند فیلم سینمایی از جمله «خشکسالی و دروغ» از شبکه جم گفت: بتازگی مطلع شدم شبکه جم برخی فیلم‌ها از جمله «خشکسالی و دروغ» را در برنامه تبلیغات قرار داده و به صورت پراکنده آگهی این فیلم را پخش می‌کند. وی ادامه داد: ما هیچ‌گونه آگهی‌ای برای پخش از شبکه جم به این شبکه سفارش ندادیم و به محض اینکه مطلع شدم با بازپرس پرونده حجت‌الاسلام منصوری تماس داشتم و از ایشان راهنمایی خواستم و شکایتی از شبکه جم برای پخش بدون اجازه تبلیغات فیلم تنظیم کرده و ارائه دادم.

ساخت فیلم «بیست‌ویک روز بعد» توسط حوزه هنری
ساخت فیلم «بیست‌ویک روز بعد» به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان محصول سازمان سینمایی حوزه هنری هفته گذشته در محمدشهر کرج کلید خورد. به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «بیست‌ویک روز بعد» که نخستین ساخته سینمایی سیدمحمدرضا خردمندان به تهیه‌کنندگی باشگاه فیلم سوره وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری است، ملودرامی اجتماعی از قصه زندگی نوجوانی است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبه‌رو می‌شود. تاکنون امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، سینا رازانی و حسین شریفی جلوی دوربین علیرضا برازنده رفته‌اند و بزودی با اتمام تصویربرداری خارجی، کار در لوکیشن‌های داخلی فیلم با بازی ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ و جلال فاطمی آغاز می‌شود. مهدی قربانی، بازیگر نوجوان سینمای کشور در این فیلم نقش پسری به نام «مرتضی» را بازی می‌کند که سودای فیلمسازشدن در سر دارد.

رضا داوودنژاد:
حالم خوب است و می‌توانم بازی کنم
رضا داوودنژاد، بازیگر سینما و تلویزیون می‌گوید از اینکه گفته می‌شود تلویزیون کمبود بودجه دارد تعجب می‌کند، زیرا به نظر نمی‌رسد این رسانه با چنین مشکلی روبه‌رو است.
به گزارش مهر، رضا داوودنژاد درباره فیلمنامه‌های تلویزیونی و اینکه چقدر بعد از سلامتی خود به کار در تلویزیون فکر می‌کند، گفت: چند کار تلویزیونی خوانده‌ام اما به توافق نرسیدیم، البته شاید تا نوروز درباره کاری به مذاکره برسیم. وی ادامه داد: کارگردانان که فهمیده‌اند حالم خوب شده است بیشتر سراغم را می‌گیرند و خدا را شکر من هم حالم خوب است و می‌توانم بازی کنم. وی اظهار کرد: زمانی تلویزیون در محرم «شب دهم» را پخش می‌کرد و همه را جذب می‌کرد اما من غیر از «شب دهم» دیگر یادم نمی‌آید تلویزیون سریال خوب دیگری متناسب این ایام پخش کرده باشد.


Page Generated in 0/0170 sec