printlogo


کد خبر: 166691تاریخ: 1395/8/8 00:00
اخبار

رهبر انقلاب رحلت آیت‌الله حاج‌آقا تقی طباطبایی قمی را تسلیت گفتند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی رحلت فقیه پرهیزگار آیت‌الله حاج‌آقا تقی طباطبایی‌قمی پیام تسلیتی صادر کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسمه تعالی
رحلت فقیه پرهیزگار آیت‌الله آقای حاج‌آقا تقی طباطبایی‌قمی فرزند برومند مرحوم آیت‌الله‌العظمی آقای حاج‌آقا حسین طباطبایی‌قمی را به بازماندگان محترم و همه ارادتمندان به آن بیت شریف و به اعاظم علمای حوزه علمیه قم و نجف و مشهد تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات آن مرحوم و حشر با اجداد طاهرین‌شان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم، غفرالله له و لنا.
سیدعلی خامنه‌ای
7 آبان 1395


حکام سعودی همان بنی‌مروان و بنی‌امیه هستند
امام‌جمعه موقت تهران گفت: امروز حکام سعودی و مرتجع منطقه همانند بنی‌مروان و بنی‌امیه قصد دارند همان بلایی که‌ آنها بر سر اسلام آوردند را بر سر اسلام بیاورند. به گزارش تسنیم، آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی در خطبه‌های نمازجمعه تهران با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد(ع)، اظهار داشت: در زمان امام سجاد(ع) بنی‌امیه تمام تلاش خود را برای از بین بردن فرهنگ دینی و اسلامی در مدینه به کار بست. امروز هم دشمنان اسلام تمام تلاش خود را برای از بین بردن فرهنگ اسلامی بویژه در جمهوری اسلامی ایران به کار بسته اند. وی افزود: بنی‌امیه با ایجاد مراکز فساد در مرکز تمدن اسلامی که در آن زمان شهر مدینه بود، تلاش کرد جوانان را منحرف  و از مسیر حق و حقیقت خارج کند ولی امام سجاد(ع) با ایستادگی مقابل این جریان در صحیفه سجادیه تمام حقوق جامعه اسلامی را به صورت دعا در جامعه ترویج می‌کرد. آیت‌الله امامی‌کاشانی با اشاره به اینکه در دنیای امروز فرهنگ اسلام و مسیحیت وضع خوبی ندارد، گفت: اگر مسیحیت راه درست را طی می‌کرد این دو انسان منحرفی که به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا مطرح هستند و تمام شعارهای‌شان جنایت است و به جای پرداختن به مسائل داخلی آمریکا علیه مظلومان جهان شعار می‌دهند، مردم آمریکا آنها را کنار می‌زدند و از آنها حمایت نمی‌کردند و یک نفر به آنها رای نمی‌داد.

آیت‌الله صدیقی: امید به برجام ضربه زدن  به مردم است
امام جمعه موقت تهران گفت: برجام برای ما فرجامی نداشت و اگر کسی امیدی به این داشته باشد هم به خودش و هم به مردم ضربه می‌زند. آیت‌الله کاظم صدیقی در گفت‌وگو با فارس، تصریح کرد: هدف‌ دشمن از مذاکره، مذاکره نیست بلکه به‌دنبال نفوذ هستند و دیدیم که پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب درست از آب درآمد. وی افزود: آقایان دولتی وعده داده بودند آب خوردن ما هم با این مذاکره حل می‌شود اما الان مدت‌ها گذشته و طرف مقابل به هیچ یک از وعده‌ها عمل نکرده. امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه بازار راکد و بیکاری رو به توسعه است، گفت: کارگاه‌های تولیدی ما همچنان راکد هستند و درصد بالایی از آنها که در این چند سال تعطیل شدند احیا نشده و برجام برای ما فرجامی نداشت و اگر کسی امیدی به این داشته باشد هم به خودش و هم به مردم
ضربه می‌زند.

برخی مسؤولان تنها ادعای همراهی با رهبری را دارند
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری می‌گوید عده‌ای از مسؤولان امروز اسم رهبری را زیاد به کار می‌برند و در ظاهر ادعای ولایی بودن دارند ولی در مقابل ولی فقیه و رهبری می‌ایستند. به گزارش رسا، آیت‌الله عباس کعبی در همایش فقه حکومتی همراه با تجلیل از
3 دهه تلاش علمی مرحوم آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی با اشاره به اختلاف پرداختی در نهادهای دولتی عنوان کرد: میانگین حقوق فردی با 10 تا 15 سال خدمت با مدرک کارشناسی، یک میلیون تا یک میلیون و 200 هزار تومان است ولی مدیران طبق قانون می‌توانند تا 20 میلیون تومان از بیت‌المال برداشت کنند که این شکاف طبقانی است؛ آیا حضرت علی و اهل بیت(ع) اینگونه حکومت می‌کردند؟ بنابراین باید این مساله حل شود تا اشرافی‌گری و تجمل در کشور به وجود نیاید.


Page Generated in 0/0064 sec