printlogo


کد خبر: 166697تاریخ: 1395/8/8 00:00
سرخط خبر

شرکت دویچه‌بان، شرکت ریلی برجسته آلمانی نسبت به استفاده از کریدور ترانزیتی بین‌المللی شمال- جنوب (INSTC) و ارسال کالا از اروپا به ایران از طریق آذربایجان و برعکس ابزار تمایل کرده است.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در دیدار با وزیر امور خارجه ایران، از 5/1 برابر شدن حجم مبادلات تجاری 2 کشور در 8 ماه نخست سال 2016 خبر داد.
علیرضا صالح، قائم‌مقام صندوق توسعه ملی با بیان اینکه امسال ورودی صندوق نزدیک به ۲ میلیارد تومان بوده است، گفت: ۲ هزار میلیارد تومان برای صادرات اختصاص یافته است.
معاون وزیر راه‌وشهرسازی گفت: عدم برنامه‌ریزی و کنترل در مرحله آغاز به کار، مشکلات تعاونی‌ها، نبود متقاضی به میزان ساخت‌وسازها، تأمین تسهیلات بانکی و آورده اندک مردم از جمله دلایل تاخیر در تکمیل مسکن‌مهر است.
اطلاعات مرکز آمار ایران می‌گوید در سال ۱۳۹۴ بالغ بر ۳۳ درصد از جمعیت ۱۰ ساله و بیشتر هرگز ازدواج نکرده و ۶۷ درصد حداقل یکبار ازدواج کرده‌اند.
وزیر راه با بیان اینکه هدف از سفر به خرمشهر بازدید از عملیات نجات مغروقه‌ها بود، از انعقاد قراردادی با اعتبار 5/62 میلیارد تومان برای خروج ۳۹ مغروقه از آبراه اروند خبر داد.
براساس بررسی‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی 3 مدل از تلفن‌های همراه اپل با عنوان آیفون‌های 7 ،SE و S6 مورد بررسی قرار گرفته و تاییدیه دائم آنها توسط این نهاد نظارتی صادر شده است.
قاچاقچیان 16 کانتینر کالا محتوی اسباب بازی و مصنوعات دکور چوبی به ارزش بیش از 2میلیارد تومان، بدون اظهار به گمرک و بدون پرداخت حقوق ورودی و عوارض متعلقه به همراه دیگر کانتینرهای اظهاری را با تبانی یک شرکت خصوصی پیمانکار با صدور بیجک‌های صوری و جعلی از گمرکات جنوبی به کشور وارد کرده‌اند.
نواب‌ حسینی‌منش، مدیرعامل ستاد معاینه فنی اعلام کرد: دلایل و عوامل ضعف و مردودی خودروها به شکل طبقه‌بندی و دقیق در مراکز معاینه فنی موجود و قابل عرضه به خودروسازان است.
شرکت ایرایندیا که از حدود 20 سال پیش تاکنون پرواز مستقیمی به تهران نداشت، اعلام کرده از فروردین‌ماه سال آینده نخستین پروازهای برنامه‌ای خود از دهلی به تهران را در دستور کار خود قرار خواهد داد.
پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول این است که عربستان تا پایان 2016 میلادی با کسری ۱۳ درصدی تولید ناخالص داخلی روبه‌رو خواهد شد. کسری تولید ناخالص داخلی عربستان در 2015 میلادی
9/15 درصد بود.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی ایران گفت: بانک‌ها با ۶ هزار و ۹۰۱ واحد صنعتی که برای دریافت تسهیلات به آنها معرفی شده‌اند، قرارداد امضا کرده‌اند.
 


Page Generated in 0/0060 sec