printlogo


کد خبر: 166701تاریخ: 1395/8/8 00:00
کوتاه و گویا

  سیداحمد صفوی، شهردار منطقه 20 از فعال شدن پهنه کار و فعالیت این منطقه جنوبی که بخشی از پهنه تجارت جهانی شهر تهران است، خبر داد. همچنین از ابتدای مهرماه امسال در دور اول  بازدیدهای میدانی شهردار منطقه 13 از سطح محلات مشکلات عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی 13 محله در قالب بیش از 132 مصوبه بررسی و در دستور کار قرار گرفت.
  حمید محسنی، شهردار منطقه 9 با اشاره به حفظ ارزش‌ها و اشاعه نهضت حسینی از برگزاری آیین 40 شب روضه در بیت شهدای مدافع حرم منطقه خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی، این مراسم معنوی همزمان با دهه پایانی محرم با حضور در بیت شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود و در منزل شهدای دفاع‌مقدس تا اربعین حسین ادامه می‌یابد.
  به گفته شجاعی، رئیس اداره زیباسازی منطقه 15، پل‌های عابر پیاده منطقه 15 در آستانه فرارسیدن فصل سرما و آغاز  بارندگی‌ها با نصب کفپوش اپوکسی ایمن‌سازی می‌شود.
  حمید بهرامی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی طرح گوهر ویژه دختران 9 تا
18 ساله در مدارس اجرا می‌شود، اظهار داشت: هدف از این طرح آشنایی دانش‌آموزان دختر با مسائل مربوط به بلوغ فکری و جسمی در دختران است و طی آن به موازات آموزش سلامت و بهداشت جسمی و به همراه فرهنگ‌سازی در زمینه بلوغ دختران و مهارت‌های زندگی برای دختران، کارگاه‌هایی نیز برای مادران این عزیزان برگزار می‌شود.
  موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران جشنواره کشوری خود را با نام «علم و عامه» در تاریخ 15 آبان به مناسبت آغاز هفته ترویج علم افتتاح می‌کند و به مدت یک هفته پذیرای میهمانان این جشنواره خواهد بود.
  سیدعباس طباطبایی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران از آموزش 250 کودک بازمانده از تحصیل با مشارکت خیران و آموزش‌وپرورش خبر داد.
  رضایی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در آینده نزدیک از افزایش مشارکت شهروندان در توسعه زیرساخت‌های ورزشی خبر داد.
  سیر نمایشگاهی «راه‌حل خودمانی» به همت هنرمندان اداره هنرهای تجسمی بسیج  و با محوریت پرداختن به مقوله‌های اقتصاد مقاوتی در قالب 14 پوستر در سراسر کشور برپا شده است.
  بهزاد بهرامی‌نسب، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی- کاربردی با اشاره به ضرورت و اهمیت سلامت دانشجویان بیان داشت: دانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی 96-95 تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند.
  عباس صمدیان، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 2 از استاندارد و ایمن‌سازی بوستان‌های و در اولویت قرار گرفتن این طرح در منطقه 2 خبر داد.


Page Generated in 0/0062 sec