printlogo


کد خبر: 166714تاریخ: 1395/8/8 00:00
اخبار

سعید نعمت‌الله:
 «لبخند رخساره» کاملاً ایرانی است
نویسنده سریال «لبخند رخساره» گفت: داستان «لبخند رخساره» کاملا ایرانی و خانوادگی است. حتی در نوع غذا خوردن،‌ پوشش لباس و... سعی کردیم همه مناسبت‌ها، آداب و رسوم ایرانی بودن را رعایت کرده و به تصویر بکشیم.  به گزارش فارس، سعید نعمت‌الله، نویسنده سریال «لبخند رخساره» به کارگردانی بهرنگ توفیقی افزود: اغلب لوکیشن‌هایمان در بخش جنوبی شهر مشهد است. لوکیشن اصلی کبابی‌ای است که متعلق به خلیل (کامبیز دیرباز) است و از لحاظ موقعیتی در اطراف حرم قرار دارد. نویسنده سریال «پشت‌بام تهران» ادامه داد: بعد از ضبط در مشهد به شهرستان قدمگاه خواهیم رفت و در آنجا سکانس‌هایی را با حضور حمیدرضا هدایتی و پریوش نظریه مقابل دوربین خواهیم برد. همچنین هدایتی در این سریال نقش یک کشاورز را ایفا می‌کند.

استقبال از فیلم «سیانور» در اکران
فیلم سینمایی «سیانور» تازه‌ترین اثر بهروز شعیبی با استقبال مخاطبان در اکران مواجه شده و بارها به سانس فوق‌العاده رسید.  به گزارش تسنیم، فیلم سینمایی «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی با وجود بی‌مهری‌ها و بی‌توجهی‌های مسؤولان و نهادها در اختصاص سالن‌های سینمایی با استقبال مردم مواجه شده است. با توجه به کثرت بازدیدکننده برای فیلم سینمایی‌«سیانور»،  این فیلم چند روز می‌شود که در سینماهای کشور به سمت سانس فوق‌العاده رفته است به طوری که روز پنجشنبه 6 آبان ماه بار دیگر به سانس فوق‌العاده و در برخی سینماها به 2 سانس ویژه کشیده شد. فیلم سینمایی«سیانور» به برهه‌ای از تاریخ سیاسی ایران می‌پردازد که در سینمای ایران کمتر مورد توجه قرار گرفته شده است.

انتشار مجموعه کتاب «۱۰۰‌تایی‌ها» برای کودکان
مجموعه کتاب «۱۰۰‌تایی‌ها» با هدف آموزش اعداد و شمارش و بالابردن توانایی بصری خردسالان در 3 جلد منتشر شد.
به گزارش مهر، مجموعه کتاب «۱۰۰‌تایی‌ها» به تازگی با هدف آموزش اعداد و شمارش و بالا بردن توانایی بصری خردسالان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در 3 جلد منتشر شده است. «۱۰۰‌تایی‌ها» مجموعه کتابی است که لذت خواندن، دیدن و مشاهده را در خردسالان تقویت می‌کند. این کتاب‌ها که با محور تصویر تالیف شده‌اند حس جست‌وجوگری را در مخاطبان تقویت می‌کنند. ماسایوکی سب نویسنده و تصویرگر این اثر است که در قالب بازی، سرگرمی در گام نخست اعداد و شمارش را به خردسالان آموزش می‌دهد. «۱۰۰تایی‌ها»، «رژه‌ ۱۰۰تایی‌ها» و «قایم‌باشک ۱۰۰تایی‌ها» کتاب‌هایی مجزا و کامل‌ هستند که در هر صفحه آنها صد شکل واحد دیده می‌شود. در هر صفحه از کتاب اول حیوانی به چشم می‌خورد. موش‌ها، پرنده‌ها،‌ ماهی‌ها و فیل‌ها هر کدام تفاوت‌هایی دارند و خردسال باید به سوالات مطرح شده در آن صفحه پاسخ دهد. او هر بار به کشف تفاوت و شمارش دست می‌زند و در پایان کتاب به زندگی شهری، ‌انسان‌ها و ماشین‌ها گره می‌خورد.

«هشت و نیم دقیقه»؛ روایتی پرتلاطم از گزارش یک مرگ
توفان مهردادیان، بازیگر سریال «هشت و نیم دقیقه» گفت: این سریال روایتی از یک مرگ است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ این بازیگر پیرامون ایفای نقش خود در مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» گفت: در واقع من شخصیت پیمان اخوان کارمند بیمارستانی را بازی می‌کنم که در کنار بازیگران اصلی این سریال سام درخشانی، پژمان بازغی و شبنم قلی‌خانی درگیر اتفاقات این داستان می‌شود.  مهردادیان به همکاری پیشین خود با بهروز مفید اشاره کرد و درباره بازی در سریال شهرام شاه‌حسینی بیان کرد: همکاری من با بهروز مفید سرآغاز آشنایی با راما قویدل و داریوش یاری و دیگر همکاران شد و حالا در «هشت و نیم دقیقه» با ایفای نقش در کنار دیگر بازیگران،  اولین همکاری خود را با شهرام شاه‌حسینی تجربه می‌کنم.   مهردادیان در پایان درباره پیش‌بینی بازخورد مخاطبان این مجموعه اظهار داشت: «هشت و نیم دقیقه» با روایت پرتلاطمی که دارد به حتم تماشاگران خود را پیدا کرده و جزو کارهای کنجکاو‌برانگیز است که خود من هم مخاطب و مشتاق آن هستم.  
 


Page Generated in 0/0066 sec