printlogo


کد خبر: 166719تاریخ: 1395/8/8 00:00
اخبار

قدرتنمایی کاراته ایران در میان بهترین‌های جهان
تیم‌ملی کاراته کشورمان با صعود به دیدار نهایی رقابت‌های کومیته تیمی قهرمانی جهان، عصر  فردا برای دفاع از عنوان قهرمانی دوره قبل خود به مصاف ژاپن می‌رود. در ادامه مبارزات روز سوم از رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان تیم‌ملی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های کومیته تیمی مردان، تیم پرقدرت فرانسه را ۳ بر صفر شکست داد و برای دومین دوره متوالی به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان راه پیدا کرد.  تیم‌ملی کشورمان برای رسیدن به نیمه‌نهایی در 3 مبارزه متوالی و با نتایج مشابه ۳ بر صفر سوییس، آذربایجان و هلند را شکست داده بود. تیم‌ملی کشورمان که 2 سال قبل در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۴ برمن آلمان، با شکست میزبان مدال طلای این بخش را کسب کرده بود، روز یکشنبه برای تکرار مدال طلای خود باید باید با ژاپن مبارزه کند.  ذبیح‌الله پورشیب، سعید احمدی، بهمن عسگری، علی فداکار، سجاد گنج‌زاده، مهدی خدابخشی و ایمان سنچولی ترکیب تیم‌ملی کشورمان در کومیته تیمی را تشکیل می‌دادند که بدون شکست و با قدرت همه رقبا را شکست داده و به فینال جهانی رسیدند. همچنین بانوان ایران در کومیته تیمی با ترکیب عباسعلی، خاکسار، چالاکی و علیپور دور نخست استراحت داشت و سپس 2 بر یک جمهوری چک را شکست داد ولی در ادامه با همین نتیجه با فرانسه باخت. تیم‌ملی کشورمان با توجه به صعود فرانسه به دیدار نهایی، در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز تلاش خواهد کرد و بر این اساس به مصاف هلند می‌رود. بر همین اساس کاراته ایران در این دوره از مسابقات شانس کسب 3 مدال طلا و 3 برنز دارد؛ کومیته تیمی، سجاد گنج‌زاده و امیر مهدیزاده برای کسب مدال طلا مبارزه می‌کنند و حمیده عباسعلی و ذبیح‌الله پورشیب به همراه علی‌اصغر آسیابری برای کسب مدال برنز تلاش می‌کنند. سعید احمدی، آلاله صعودی، فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، سمیرا ملکی‌پور، فرید حقیقی و مهسا افسانه و تیم‌های کاتای مردان و زنان از دور رقابت‌ها کنار رفتند. دیدارهای رده‌بندی امروز هشتم آبان ماه و دیدارهای فینال فردا نهم آبان ماه برگزار می‌شود. بیست‌وسومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان با حضور ١٠٢٤ کاراته‌کا از ١١٨ کشور در اتریش آغاز شده و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

هافبک ملی‌پوش استقلال  عزادار شد
هافبک تیم فوتبال استقلال در غم از دست دادن پدر خود به سوگ نشست. به گزارش  سایت باشگاه استقلال، پدر امید ابراهیمی که مدتی با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد، صبح دیروز از دنیا رفت. ابراهیمی ظهر دیروز در محل تمرین هم حاضر شد اما علیرضا منصوریان به او اعلام کرد محل تمرین را ترک کند و راهی منزل پدری شود. باشگاه استقلال، سرمربی، همه اعضای کادر فنی، بازیکنان و همه عوامل تیم استقلال مصیبت وارده را به امید ابراهیمی بازیکن ارزشمند این تیم تسلیت گفته، برای آن مرحوم مغفرت الهی و برای بازماندگان از خداوند متعال طلب صبر می‌کنند. روزنامه «وطن‌امروز» نیز این ضایعه را به هافبک ملی‌پوش تیم استقلال تسلیت می‌گوید.

پرسپولیسی‌ها به دوبی می‌روند
پاسپورت اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به دوبی جمع شد. تیم فوتبال پرسپولیس قرار است اواسط آبان‌ماه برای برپایی اردوی 10 روزه راهی دوبی شود و طی این اردو شاگردان برانکو 2 بازی دوستانه هم برگزار خواهند کرد. به همین دلیل پاسپورت همه اعضای تیم پرسپولیس جمع شده است تا کارهای لازم برای سفر به دوبی انجام شود. اردوی پرسپولیس 16 تا 25 آبان در دوبی و به میزبانی باشگاه ایرانیان برگزار می‌شود.

گزارش 55 صفحه‌ای وادا از بازی‌های المپیک ریو
آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ  در گزارشی 55 صفحه‌ای فعالیت‌های خود را در بازی‌های المپیک ریو ارائه کرد. به گزارش فارس، آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ مدعی شد 50 درصد از نمونه‌های تست دوپینگ به خاطر در دسترس نبودن ورزشکاران با موفقیت همراه نبوده است.در گزارش 55 صفحه‌ای وادا به عدم همکاری مدیریت دپارتمان ضددوپینگ ریو 2016 اشاره شده است. وادا مدعی شده در طول مسابقات برنامه این بود نیمی از تست‌ها بیرون از دهکده گرفته شود که عدم موفق بودن آن به خاطر در دسترس نبودن ورزشکاران بوده است. آژانس برزیل یک سال قبل از آغاز بازی‌های المپیک تعلیق شد و بعد از رفع تعلیق نیز مدیریت آن تغییر کرد.
 


Page Generated in 0/0059 sec