printlogo


کد خبر: 166720تاریخ: 1395/8/8 00:00
کشمکش در فدراسیون
کی‌روش: عابدینی شهامت ندارد
عابدینی: کی‌روش درست می‌گوید!

کشمکش در فدراسیون فوتبال با پیروزی سرمربی تیم‌ملی پایان یافت! دعوای رسانه‌ای معاون اقتصادی فدراسیون و سرمربی تیم‌ملی به فدراسیون کشید و کارلوس کی‌روش اعلام کرد به فدراسیون فوتبال می‌رود تا با عابدینی مواجه شود. وی 12 ساعت در فدراسیون حضور داشت تا با عابدینی مواجه شود و بارها به رسانه‌ها اعلام کرد منتظر عابدینی است اما معاون اقتصادی فدراسیون نیامد تا عملا کی‌روش پیروز این دعوای رسانه‌ای شود. سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: آقای عابدینی شهامت حضور در فدراسیون فوتبال را نداشت. من بیش از ١٢ ساعت در اینجا حضور داشتم اما آقای عابدینی با نیامدن به فدراسیون نشان دادند بی‌شهامت هستند. وی افزود: امیدوار بودم ایشان شجاعت لازم را داشته باشند و به فدراسیون بیایند و به من بگویند چه توافقی با آقای تاج داشته‌اند که بعد از بازی با سوریه آن را عملی کنند. کی‌روش خطاب به عابدینی گفت: ایشان نباید فراموش کنند که پیش از اینکه بخواهند از این توافق صحبت کنند باید حقوق کادر زحمتکش و مربیان تیم‌ملی را بیاورند. توافقی که ایشان با آقای تاج داشته‌اند نباید بعد از بازی با سوریه اتفاق بیفتد بلکه باید هم‌اکنون رخ دهد. سرمربی تیم‌ملی اظهار داشت: فقط برای اطلاع اذهان عمومی می‌خواهم صحبتی که آقای تاج عنوان داشتند را بگویم و اینکه ایشان گفتند هیچ صحبتی با آقای عابدینی نداشتند و ایشان فردی غیرمسؤول در مساله تیم‌ملی است بنابراین آقای عابدینی دروغگو است. کی‌روش در پایان خطاب به عابدینی گفت: تمام بازتاب‌های منفی این اتفاقات در اردوی تیم‌ملی در چند روز آینده با شما و گروه شماست.
عابدینی: بنده شهامت ندارم!    
سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تصور نمی‌کرده مصاحبه‌اش اینطور کارلوس کی‌روش را منقلب کند، گفت: ما دل‌مان می‌خواهد کی‌روش بماند و به کارش در تیم‌ملی ادامه دهد. کارلوس کی‌روش روز گذشته ۱۲ ساعت در فدراسیون فوتبال منتظر امیر عابدینی، سرپرست کمیته اقتصادی این فدراسیون بود تا درباره مسائل ایجادشده با وی گفت‌وگو کند. مصاحبه‌های طرفین علیه همدیگر، در نهایت به صدور یک بیانیه دیگر از سوی کارلوس کی‌روش ختم شد. سرمربی تیم‌ملی ایران در این بیانیه امیر عابدینی را فردی «بی‌شهامت» و «دروغگو» خواند. عابدینی در این باره به مهر گفت: بله آقای کی‌روش! بنده شهامت ندارم. حرف شما درست است! وی ادامه داد: اینکه آقای کی‌روش مرا به فدراسیون دعوت کرده بود، روش خاص و جالبی است ولی من قصد ندارم در این‌باره صحبت کنم. سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال یادآور شد:  احساس من این است که کارلوس کی‌روش از جای دیگری نگرانی دارد اگرنه مصاحبه اول من چیزی نبود که او را به هم بریزد. من در آن مصاحبه نه به سرمربی تیم‌ملی توهین کردم و نه بی‌احترامی. عابدینی یادآور شد: در آن مصاحبه درخواست تعامل داشتم ولی صحبت‌هایم آقای کی‌روش را منقلب کرد. فکر نمی‌کردم آن مصاحبه، اینقدر ایشان را به هم بریزد. من پاسخ صحبت‌های کی‌روش را منطقی دادم و نه تهمت زدم و نه افترا. وی تاکید کرد: شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی می‌نوشتند که چرا عابدینی به فدراسیون فوتبال نمی‌رود و در جلسه با کی‌روش شرکت نمی‌کند. در همین ارتباط با آقای مهدی تاج تماس گرفتم که گفت اصفهان است. محمدرضا ساکت گفت در جریان این موضوع نیست. مگر ما با آقای کی‌روش قرار داشتیم؟ عابدینی درباره اینکه کی‌روش تاکید دارد هنوز حقوقش را نگرفته و وظیفه کمیته اقتصادی تامین این حقوق است، گفت: من هیچ موقع نگفتم کی‌روش حقوقش را گرفته است. اصلا بحث حقوق نداشتم. تاکید من روی تامین پرواز چارتر، انتخاب پیراهن جدید برای تیم‌ملی، هزینه فسخ قرارداد با اسپانسر قبلی، پرداخت پاداش و سایر موارد بود. اینها شوخی نیست؛ هزینه است!
کدام عقل سلیم به مربی موفق اولتیماتوم می‌دهد؟
رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر حفظ آرامش فوتبال ملی تاکید کرد کارلوس کی‌روش از حمایت کامل مجموعه فدراسیون برخوردار است. تاج در پاسخ به این سوال که عابدینی در مصاحبه روز گذشته‌اش با رادیو عنوان کرد در جلسه شما با کی‌روش، فدراسیون به او اعلام کرده باید بعد از بازی با سوریه تکلیف خود را روشن کند تا فدراسیون فرصت لازم را داشته باشد، گفت: به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال جوابم درباره این حرف کاملا روشن است. چطور می‌شود برای سرمربی تیمی که در بهترین شرایط است به دنبال تعیین تکلیف باشیم؟ کدام عقل سلیم و منطقی این را می‌پذیرد؟ در این جلسه به هیچ عنوان درباره موضوعاتی مانند اولتیماتوم بعد یا قبل از بازی با سوریه بحث نشد و من هم بعد از جلسه نه با آقای عابدینی و نه با هیچ‌یک از اعضای هیات رئیسه صحبت یا جلسه‌ای درباره جلسه‌ام با کی‌روش نداشتم.


Page Generated in 0/0056 sec