printlogo


کد خبر: 166942تاریخ: 1395/8/12 00:00
سرخط خبر

 یحیی آل‌اسحاق، رئیس سابق اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، مشاور غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران در امور اقتصاد مقاومتی شد.
 کورش پرویزیان، رئیس کانون بانک‌های خصوصی از مذاکرات با بانک‌های عراقی به ‌منظور ارائه کارت‌های شتاب ایرانی برای انجام خرید و خدمات زائران اربعین در عراق خبر داد.
 یکی از شرکت‌های واردکننده رسمی آیفون به کشور که دارای مجوز از وزارت صنعت است، اعلام کرد متقاضیان محصولات جدید اپل آگاه باشند نخستین محموله رسمی آیفون‌های جدید تا 15 آبان‌ماه وارد کشور خواهد شد. این گوشی‌ها در راستای اجرای رجیستری با مشکلی روبه‌رو نخواهند شد.
 علی‌اصغر مونسان، مدیرعامل منطقه آزاد کیش از پرداخت 13 میلیارد دلار از بدهی کشورهای خارجی به ایران خبر داد. در این راستا 5 میلیارد دلار از بدهی‌های امارات، 2 میلیارد دلار از بدهی شل و 6 میلیارد دلار از بدهی هند به ایران پرداخت شده است.
 علیرضا نیک‌آیین، رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو گفت: بخشی از لوازم یدکی کپی خودرو از طریق بازسازی قطعات کهنه در زیرزمین‌ها تولید می‌شود.
 علیرضا ولی، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از خرید تضمینی و پرداخت مطالبات کشاورزان تولیدکننده جو در کشور به صورت کامل خبر داد و گفت: واردات این محصول نیز آزاد بوده اما حداکثر قیمت این محصول کیلویی ۷۵۰ تومان است.
 رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: احتمال کاهش قیمت گوشت گوسفندی طی روزهای آینده وجود دارد.
 داوود کشاورزیان، رئیس سازمان راهداری با اشاره به وجود ۶۲ واحد قیرسازی در کشور گفت: از این تعداد فقط ۱۴ واحد قیرسازی مورد تایید وزارت راه است و بخش عمده واحدها، قیر و آسفالت غیراستاندارد تولید می‌کنند.
 حسین سیلمی، رئیس انجمن سرمایه‌گذاری‌‌ خارجی اتاق ایران با بیان اینکه میزان تقاضای سرمایه‌گذاری خارجی امسال به 8 میلیارد دلار می‌رسد، گفت: پیش‌بینی می‌شود سال آینده تقاضای سرمایه‌گذاری خارجی به 20 میلیارد دلار برسد.
 رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به استقبال کشورهای خارجی برای سرمایه‌گذاری در ایران، از بازدید ۱۸۰ هیات خارجی از اتاق بازرگانی خبر داد.
 معاون اقتصادی بانک مرکزی خبر داد امکان انتقال درآمد نفت به حساب‌های ایران در خارج فراهم شد.
 دبیر انجمن سیمان گفت: گزارش حسابرسان درباره افزایش قیمت تولید سیمان آماده شده و پیشنهاد قیمت‌های جدید به دولت داده می‌شود.
 


Page Generated in 0/0057 sec