printlogo


کد خبر: 166943تاریخ: 1395/8/12 00:00
اخبار

دلار گران‌تر شد
صرافی‌های تهرانی دیروز هر دلار آمریکا را با قیمت ۳۶۲7 تومان و هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی را با قیمت یک‌میلیون و ۱۱۶ هزار تومان فروختند. به گزارش تسنیم، دیروز یورو با قیمت 3997 تومان، پوند با قیمت 4458 تومان و درهم امارات با قیمت 993 تومان به متقاضیان فروخته شد. سکه‌فروش‌های بازار سبزه‌میدان نیز هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید را با قیمت یک‌میلیون و 107 هزار تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم را با قیمت یک‌میلیون و 116 هزار تومان فروختند. همچنین نیم‌سکه بهار آزادی را با قیمت 560 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی را با قیمت 297 هزار  تومان و سکه یک ‌گرمی را با قیمت 187 هزار تومان به فروش رساندند. هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی 6/1287 دلار و هر گرم طلای 18 عیار در بازار داخلی 112 هزار و 850 تومان قیمت خورد.


تصویب سند شبکه ملی اطلاعات
معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور با اشاره به جزئیات تصویب سند شبکه ملی اطلاعات اظهار داشت: 3 بخش تصویب نشده که در جلسه آینده شورایعالی فضای مجازی دنبال می‌شود خدمات و محتوا، سلامت و امنیت و تعرفه و مدل اقتصادی شبکه ملی اطلاعات است.
عباس آسوشه با اشاره به جلسه اخیر شورایعالی فضای مجازی که بخش‌هایی از سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات به تصویب اعضای شورا رسید، افزود: در این جلسه برخی فصول این سند از جمله شبکه ملی اطلاعات به‌عنوان زیرساخت ارتباطی کل فضای مجازی، استقلال شبکه و مدیریت شبکه، مورد بحث و بررسی و تصویب قرار گرفت. آسوشه هدف از تدوین این سند را یکپارچه‌سازی نظرات و تضمین هماهنگی طراحی شبکه، با الزامات کلان بالادستی اعلام کرد و اظهار داشت: شبکه ملی اطلاعات یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ملی در عرصه فضای مجازی است.


Page Generated in 0/0057 sec