printlogo


کد خبر: 166960تاریخ: 1395/8/12 00:00
باشگاه مدرسان سواد رسانه‌ای برگزار می‌کند
ثبت‌نام دومین رویداد «تربیت مدرس کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای»

دومین رویداد «چگونه کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای را تدریس کنیم؟» ویژه معلمان با حضور مولفین کتاب و پژوهشگران و مدرسان مجرب این حوزه 20 و 21 آبان‌ماه برگزار می‌شود. مهلت ثبت‌نام تا 16 آبان‌ماه است.
به گزارش «وطن امروز»، دومین رویدادِ «چگونه کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای را تدریس کنیم؟»، ویژه معلمان این کتاب توسط «باشگاه مدرسان سواد رسانه‌ای» برگزار می‌شود. این رویداد 2 روزه پنجشنبه و جمعه 20 و 21 آبان‌ماه 1395 با محوریت آموزش تدریس فصول 2، 3 و 4 کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای پایه دهم و تجربه‌نگاری تدریس سواد رسانه‌ای و با حضور جمعی از مولفان کتاب پایه دهم و پژوهشگران و مدرسان مجرب این حوزه برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش، پس از استقبال معلمان از نخستین رویداد «چگونه کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای را تدریس کنیم؟» که یکم مهر‌ماه سال جاری با محوریت ارائه دیدگاه کلی از کتاب و شیوه‌های تدریس فصل یک کتاب برگزار شده بود و با توجه به پیشرفت سیر این کتاب درسی در مدارس و نیاز روزافزون معلمان سراسر کشور، در رویداد دوم تصمیم گرفته شده است تا فصول 2، 3 و 4 کتاب با محوریت شیوه‌های تدریس برای معلمان این حوزه ارائه شود. همچنین در نیم‌سال دوم سال تحصیلی فصول باقیمانده کتاب در رویداد دیگری توسط باشگاه مدرسان سواد رسانه‌ای ارائه خواهد شد.  گفتنی است، این رویداد توسط مدرسه هنر و رسانه آینه به نشانی تهران، خ انقلاب، بین خیابان ابوریحان و فلسطین، جنب ترنجستان سروش، بن‌بست سروش، پلاک 2 برگزار می‌شود. متقاضیان شرکت در این دوره، برای دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت‌نام می‌توانند از طریق سایت Ayenehschool.ir اقدام کنند. همچنین ظرفیت دوره محدود بوده و آخرین مهلت ثبت‌نام یکشنبه 16 آبان‌ماه است.


Page Generated in 0/0059 sec