printlogo


کد خبر: 166962تاریخ: 1395/8/12 00:00
اخبار

سهیل کریمی در برنامه «گنج» عنوان کرد
انتشار رمان خاطرات اسارت
سهیل کریمی گفت: ما در 18 روز اقامت در کشور عراق دست روی موضوعاتی گذاشته بودیم که خیلی برای آمریکایی‌ها خوشایند نبود؛ از این جهت آنها نه‌فقط به دنبال جلوگیری از کار ساخت مستند بلکه به دنبال حذف ما بودند. به گزارش فارس، سهیل کریمی مستندساز با حضور در نخستین برنامه تلویزیونی «گنج» در سخنانی گفت: پیرامون نحوه و چگونگی رسانه‌ای شدن ماجرای دستگیری ما باید بگویم در آن روزهایی که ما دستگیر شدیم 8 الی 9 روزی حتی از خود نیروهای آمریکایی هم ما را مخفی کرده بودند. از آن طرف در ایران هم حدود 12 روزی هیچ‌کس از ما کوچک‌ترین خبری نداشت و به نوعی مفقود شده بودیم؛ آمریکایی‌ها شبی ما را آزاد کردند که فردای آن 13 آبان‌ماه بود. کریمی خاطرنشان کرد: نتیجه تمام این خاطرات، رمان‌خاطره‌ای با عنوان «سهیول» شد؛ که ان‌شاءالله بزودی شاهد انتشار آن خواهیم بود البته به صورت مکتوب خبر انتشار این خاطرات مقداری رسانه‌ای شده بود ولی به صورت تصویری و در قالب یک برنامه تلویزیونی برای نخستین‌بار است این خبر اعلام می‌شود.

پخش «نبرد خلیج‌فارس ۲» توسط حوزه‌ هنری
مسؤولیت پخش فیلم انیمیشن «نبرد خلیج‌فارس ۲» به کارگردانی فرهاد عظیما را حوزه هنری برعهده گرفت.
به گزارش فارس، غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری گفت: بتازگی پروانه نمایش فیلم صادر شده است و با آماده‌سازی مواد تبلیغی و چاپ پوستر تلاش می‌کنیم در موقعیتی مناسب فیلم را در سالن‌های سینما به نمایش درآوریم. وی به زمان دقیق اکران فیلم اشاره نکرد و گفت: فیلم از کیفیت خوبی برخوردار است و امیدواریم با شرایط مناسب اکران بتوانیم فیلم را به نمایش بگذاریم. انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج‌فارس 2» محصولی از گروه انیمیشن فاطمه زهرا(س) و سازمان هنری- رسانه‌ای اوج است. این انیمیشن قدرت بالستیک ارتش ایران را به تصویر می‌کشد.

اکران «ناسور» در آمریکا و کانادا
تهیه‌کننده «ناسور» گفت: این فیلم در حال حاضر در کربلا اکران شده و امیدواریم طی چند روز آینده در کانادا و آمریکا نیز اکران شود.  به گزارش نسیم‌آنلاین، داریوش دالوند درباره اکران فیلم «ناسور» افزود: خوشبختانه  طی چند روز گذشته با تبلیغ از سوی رسانه ملی و عشقی که اباعبدالله در دل‌های مردم گذاشته است، شاهد استقبال خوبی از «ناسور» در کشور هستیم، بویژه استقبال مدارس از این انیمیشن رو به افزایش است.

مرجانه گلچین:
فیلم‌های قرآنی قابلیت بالایی در جذب مخاطب دارند
مرجانه گلچین گفت: راز ماندگاری قصص قرآنی جذابیت و بار دراماتیک آن است که به نظرم این نوع قصه‌ها توانایی بالایی در جلب نظر مخاطبان دارند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مرجانه گلچین درباره تمایل خود به بازی در این نوع آثار گفت: این قصص از عشق، ایثار، گذشت و... می‌گویند. اتفاقاتی که دوست داریم ببینیم و بشنویم. اگر ابزار ارائه این قصه‌ها تصویر باشد، جذابیت و ارزش آن دوچندان می‌شود. طبیعتا فعالیت در این نوع آثار برای همه ارزشمند است. وی در ادامه درباره راز ماندگاری بازیگران گفت: به نظرم بازیگری ماندگار می‌شود که با خودش و مخاطب رو راست باشد.
 


Page Generated in 0/0061 sec