printlogo


کد خبر: 166967تاریخ: 1395/8/12 00:00
اخبار

نکونام: هیچ‌کس حق ندارد سوریه را دست کم بگیرد
مربی تیم‌ملی فوتبال گفت: نباید فکر کنیم از پیش مقابل سوریه برنده هستیم. جواد نکونام در حاشیه تمرین روز سه‌شنبه تیم‌ملی فوتبال ایران اظهار کرد: اردوی جدید تیم‌ملی را با بازیکنان کمی که در اختیار داشتیم شروع کردیم و چند بازیکن مصدوم هم داریم. متاسفانه بازیکنان مصدوم ما به دیدار برابر سوریه نمی‌رسند. نکونام درباره حاشیه‌هایی که برای تیم‌ملی فوتبال ایران به وجود آمده هم گفت‌: این حاشیه‌ها برای ما غریبه نیست و همیشه اتفاقات عجیب و غریب رخ می‌دهد. وی همچنین درباره دیدار ایران مقابل سوریه هم خاطرنشان کرد: هرگز مقابل سوریه بازی آسانی نداریم. حتی زمانی که خودم هم بازی می‌کردم مقابل این تیم بازی‌های سختی را پیش‌رو داشتیم. باید همه تمرکزمان روی این بازی باشد چون سوریه پیش از این مقابل تیم‌های چین و کره‌جنوبی نمایش خوبی داشته است. بنابراین نباید فکر کنیم از پیش برنده این بازی هستیم.

چراغ سبز ستاره بارسلونا به گوآردیولا
ستاره کروات بارسلونا به منچسترسیتی چراغ سبز نشان داد. ایوان راکیتیچ که از بهترین بازیکنان بارسلونا به شمار می‌آید، به ستایش از گوآردیولا پرداخت و گفت: بسیار دوست دارم در آینده با گوآردیولا کار کنم یا حداقل یک قهوه با او بخورم. علاقه بسیار زیادی به گوآردیولا دارم. به عشق او پیراهن شماره 4 را انتخاب کردم. وقتی فهمیدم او مشکلی با دادن شماره 4 خود به من ندارد، با خیال راحت آن را قبول کردم. گوآردیولا یکی از بهترین مربیان جهان است. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. برای من افتخار بزرگی خواهد بود با این مربی بزرگ فوتبال جهان کار کنم.

جوما اسپانسر پرسپولیس شد
یک برند اسپانیایی از این پس البسه تیم فوتبال پرسپولیس را تأمین خواهد کرد. پس از اینکه باشگاه پرسپولیس مشکلاتی را در البسه تولیدی شرکت «جیووا» دید، قرارداد همکاری خود را با این شرکت فسخ کرد و قرارداد جدید را با شرکت «جوما» به امضا رساند تا از این پس این شرکت اسپانیایی البسه تیم فوتبال پرسپولیس را تأمین کند.

اینتر دی‌بوئر را اخراج کرد
باشگاه اینتر سرمربی هلندی را که 2 هفته پیش از آغاز فصل جاری استخدام کرده بود برکنار کرد. اتفاقی که رسانه‌های ایتالیایی از چند هفته پیش درباره‌اش گمانه‌زنی می‌کردند به وقوع پیوست و باشگاه اینتر سرمربی هلندی خود، فرانک دی‌بوئر را اخراج کرد. اخراج دی‌بوئر که 2 هفته به آغاز فصل جاری جانشین روبرتو مانچینی شد، در حالی صورت گرفته که تیم او در 11 هفته سپری‌شده از سری A تنها 4 پیروزی داشته و 2 بار مساوی کرده و 5 بار هم تن به شکست داده تا با 14 امتیاز و فاصله‌ای 13 امتیازی با یوونتوس صدرنشین در رده دوازدهم جدول قرار داشته باشد. طبق بیانیه منتشرشده در سایت باشگاه اینتر، با اخراج دی‌بوئر، استفانو وکی، سرمربی تیم جوانان اینتر به طور موقت هدایت نراتزوری را برعهده خواهد داشت و او تیم را در بازی پنجشنبه‌شب برابر ساوتهپمتون در لیگ اروپا نیز هدایت خواهد کرد.

شطرنج‌باز ایران قهرمان جام پایتخت شد
رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام پایتخت با قهرمانی نماینده کشورمان خاتمه یافت. مسابقات بین‌المللی شطرنج جام پایتخت در تهران که از روز 4 آبان آغاز شده بود، با برگزاری دور پایانی خاتمه یافت. در پایان این تورنمنت همایون توفیقی از کشورمان با 8 امتیاز قهرمان شد، هاروتونیان از ارمنستان با 8 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و اولگ کورنیف از اسپانیا با 7 امتیاز به عنوان سومی بسنده کرد. ضمن اینکه سارا سادات خادم‌الشریعه به عنوان بهترین بازیکن ایرانی در بخش بانوان، در رده یازدهم ایستاد و احسان قائم‌مقامی نیز به عنوان بهترین بازیکن مرد ایران، عنوان سیزدهم را به خود اختصاص داد. در این مسابقات شطرنج‌بازانی از اسپانیا، فرانسه، آمریکا، روسیه، اوکراین، برزیل، آذربایجان، عراق، ازبکستان، فیلیپین، ارمنستان، افغانستان، سوریه و گرجستان به همراه بازیکنانی از ایران حضور داشتند. رقابت‌های شطرنج جام پایتخت با حضور نزدیک به 370 بازیکن در 3 جدول A, Bو C برگزار شد که در جدول A بازیکنانی با ریتینگ بالای 2100 شرکت کردند.


Page Generated in 0/0060 sec