printlogo


کد خبر: 167026تاریخ: 1395/8/13 00:00
اخبار

نقش جهان عاقبت افتتاح شد
روز گذشته با حضور مسؤولان کشوری ورزشگاه نقش جهان پس از سال‌ها انتظار افتتاح شد. با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، زرگرپور استاندار اصفهان، جمالی‌نژاد شهردار اصفهان و مسؤولان فولاد مبارکه ورزشگاه نقش جهان افتتاح شد. نخستین ورزشگاه مسقف ایران بعد از سال‌ها با ظرفیت 75 هزار نفری افتتاح شد تا اصفهانی‌ها برای تماشای دیدارهای تیم‌های محبوب خود مجبور به مهاجرت چندده کیلومتری به فولاد شهر نشوند. این ورزشگاه با بودجه‌ای نزدیک به 80 میلیارد تومان پس از 11 سال در آخرین سال دولت یازدهم از سوی معاون اول رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

اعتراض فدراسیون فوتبال ایران به فیفا
فدراسیون فوتبال ایران به رای صادر شده از سوی فیفا برای دیدار ایران و قطر اعتراض خواهد کرد. پس از اینکه سایت فدراسیون فوتبال ایران رای فیفا برای دیدار ایران و قطر را اعلام کرد طی آن مشخص شد
2 بازیکن تیم‌ملی و یک مربی این تیم از همراهی تیم‌ملی فوتبال ایران در دیدارهای آینده محروم شده‌اند. بر همین اساس جواد نکونام مربی تیم‌ملی برای 3 جلسه و سردار آزمون و احسان حاج‌صفی برای یک جلسه از همراهی تیم‌ملی محروم شده‌اند. با این حال فدراسیون فوتبال قرار است نسبت به این رای اعتراض لازم را انجام دهد. مهدی تاج در این زمینه گفت: به نظرم ابتدا باید به این اطلاعیه بسنده کنیم تا ببینیم کار به کجا می‌رسد و پس از آن در یک کنفرانس خبری اطلاعات بیشتر را ارائه خواهیم کرد. وی افزود: محرومیت‌ها اعلام شده اما در حال رایزنی هستیم و اعتراض خاصی را به این موضوع انجام داده‌ایم و تا حصول نتیجه آن را دنبال خواهیم کرد.

احمدزاده: پیروزی مقابل آمریکا لذتبخش بود
کاپیتان تیم‌ملی فوتبال ساحلی معتقد است که بازی اول در هر تورنمنتی سختی‌های خاص خود را دارد. محمد احمدزاده، کاپیتان تیم‌ملی فوتبال ساحلی کشورمان درباره بازی مقابل آمریکا گفت: بازی بسیار خوبی را مقابل آمریکا پشت سر گذاشتیم و باتوجه به اینکه بازی اول در هر تورنمنتی سختی‌های خاص خود را دارد، ما نیز شرایط دشواری را داشتیم و کسب پیروزی مقابل آمریکا بسیار لذتبخش بود. وی ادامه داد: در وقت اول مسابقه، بازی گره خورده بود و با همت و تلاش بازیکنان در نهایت پیروز میدان شدیم. البته زمین بازی شرایط مناسب و استانداردی از نظر ماسه نداشت و این امر کار ما را سخت‌تر کرده بود.

سردار کاری کرد که مسی، رونالدو و نیمار نتوانستند
ستاره‌های تیم‌های بارسلونا، رئال‌مادرید و بایرن‌مونیخ در باز کردن دروازه اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان ناکام بودند. به نقل از مارکا، اتلتیکومادرید توانست 2 بر یک روستوف را در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد. تیم مادریدی برابر حریفان پیشین خود یعنی آیندهوون و بایرن‌مونیخ گلی دریافت نکرده بود اما سه‌شنبه‌شب برای نخستین‌بار دروازه‌اش در این فصل لیگ قهرمانان باز شد. سردار آزمون بازیکن ایرانی روستوف توانست با گذشت 30 دقیقه از بازی بالاخره دروازه «یان اوبلاک» را باز کند. دروازه‌بان اتلتیکو پس از 3 بازی در نهایت دروازه‌اش توسط یک مهاجم ایرانی باز شد. روستوف با این گل کاری را انجام داد که 14 حریف پیشین تیم مادریدی در لیگ قهرمانان و در ویسنته کالدرون پیش از این نتوانسته بودند به آن دست یابند. تنها بنفیکا در 14 بازی اخیر توانست دروازه قرمز و سفیدپوشان را باز کند. تیم‌هایی همچون چلسی، بارسلونا (2 بار)، بایرن‌مونیخ، رئال‌مادرید و... از باز کردن دروازه شاگردان دیگو پابلو سیمئونه ناکام ماندند اما آزمون توانست از بی‌نظمی دفاع اتلتیکو بهره ببرد و ضربه‌اش را وارد دروازه اوبلاک کند.

حال پدر استقلال خوب نیست
فرزند منصور پورحیدری گفت: حال پدرم مساعد نیست،‌ از همه می‌خواهم برایش دعا کنند. علی پورحیدری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت منصور پورحیدری اظهار کرد: حال پدرم رو به راه نیست. 2 روز است که حال او وخیم‌تر شده و از دیروز حالش اصلا مساعد نیست. فقط از همه می‌خواهم که برای پدرم دعا کنند.
 


Page Generated in 0/0058 sec