printlogo


کد خبر: 167049تاریخ: 1395/8/13 00:00
کوتاه و گویا

  حبیب‌الله غفوری، قائم‌مقام شهرداری منطقه 6 با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم یوم‌الله
 13 آبان گفت: با توجه به اینکه مسیر راهپیمایی در قلب تهران واقع شده است آمادگی کامل برای حضور پرشور شهروندان را دارا هستیم و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال برنامه‌های سالروز مقابله با استکبار جهانی با شکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.
  حمید بهرامی، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 با اشاره به انتخابات طرح شهردار مدرسه به طور همزمان در 20 مدرسه منطقه 19 گفت: طرح شهردار مدرسه با هدف بالا بردن آگاهی دانش‌آموزان در زمینه مسائل آموزشی، حمل‌ونقل، زیست‌محیطی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و همچنین تقویت مسؤولیت‌پذیری و روحیه مشارکت‌جویی دانش‌آموزان در مدیریت شهری به منظور ایجاد ارتباط عاطفی و مسؤولانه نسبت به محیط زندگی اجرا می‌شود.
  ابوالفضل قناعتی، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه 9 و معاونان در مراسم معنوی چهل‌شب روضه بیت شهید مدافع حرم «میثم مدواری» در محله شهید دستغیب حضور یافت.
  رضا زلفی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه 10 با اشاره به راه‌اندازی پارکینگ مکانیزه در 3 نقطه از منطقه گفت: منطقه با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در نقطه‌ای از شهر تهران قرار دارد که به واسطه وجود مراکز خرید، اداری، خدماتی و درمانی روزانه حداقل نیاز به بیش از 7000 جای پارک حاشیه‌ای در سطح معابر منطقه دارد.
  به گفته محمد بنی‌حسن، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران طرح جهاد مهربانی با هدف شناسایی و ساماندهی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران آغاز به کار کرد.
  علیرضا حلاجیان، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 15 از بهره‌برداری از
4 مجموعه ورزشی آبی در آینده نزدیک خبر داد. همچنین محمدرضا غلامی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 گفت: به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار استفاده از قرائتخانه و کتابخانه‌های مجموعه شهربانو منطقه برای نوجوانان و جوانان رایگان است.
  مهدی احمدمهرابی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 13 با اشاره به اجرای طرح نگهداشت شهر گفت: طرح جهادی جهت رفع مشکلات  محلات صفا، اسدی و اشراقی در حوزه فعالیت‌های مرتبط با خدمات شهری شامل شست‌وشو و  لایروبی انهار و مبارزه با جانوران مضر شهری اجرایی شد. همچنین امیرحسین عساری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 11 در آستانه فصل بارش‌های جوی از آمادگی کامل معابر بخش مرکزی شهر تهران و رفع مشکلات آبگرفتگی خبر داد.


Page Generated in 0/0054 sec