printlogo


کد خبر: 167062تاریخ: 1395/8/15 00:00
اخبار

منصور در کنار ناصر آرام می‌گیرد
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال و تیم‌ملی ایران روز یکشنبه در خانه ابدی آرام خواهد گرفت. قرار است مراسم تشییع و خاکسپاری این پیشکسوت فوتبال ایران که به پدر استقلال مشهور بود صبح روز یکشنبه(فردا) برگزار شود و سپس در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شود. منصور پورحیدری در این قطعه کنار بزرگان دیگر استقلال یعنی ناصر حجازی و غلامحسین مظلومی به خاک سپرده خواهد شد.

اشک‌های پسر پس از درگذشت پدر
پسر منصور پورحیدری گفت: مصیبت سنگینی بر ما وارد شده و امیدوارم خداوند به خانواده ما صبر بدهد. علی پورحیدری که از درگذشت پدرش متأثر و ناراحت بود با چشمانی پر از اشک گفت: باور اینکه دیگر منصورخان پیش ما نیست سخت است. او مردی بود که هیچکس را اذیت نکرد. من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم اما افسوس که فرصت نشد آموخته‌های بیشتری از وی داشته باشم. وی که به همراه مادرش(دکتر فریده شجاعی، نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال) مقابل بیمارستان صحبت می‌کرد، ادامه داد: خداوند به خانواده ما صبر و تحمل این مصیبت را بدهد. وضعیت روحی ما خراب است و نمی‌توانم روی پاهایم بایستم.

پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس
باشگاه فرهنگی- ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی با ابراز تاسف و تاثر فراوان درگذشت اسطوره فوتبال ایران و باشگاه استقلال را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: ورزش و فوتبال ایران امروز، انسان و چهره‌ای ارزشمند را از دست داد که نبودنش ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای فوتبال ایران و بویژه باشگاه استقلال است. درگذشت پورحیدری عزیز همه اهالی فوتبال را فارغ از سلایق و علایق رنگی متاثر کرد. او به عنوان بازیکن و مربی افتخارات بسیاری کسب کرد و در زمره اسطوره‌های ورزش ایران قرار گرفت ولی بزرگ‌ترین افتخار او اخلاق، شخصیت و شرافتش بود که باعث احترام و محبوبیت وی نزد همگان شد. باشگاه فرهنگی- ورزشی پرسپولیس این ضایعه را به همه اهالی ورزش و فوتبال ایران بویژه هواداران استقلال تسلیت می‌گوید.

پیام فیفا پس از درگذشت پورحیدری
فدراسیون جهانی فوتبال در پیامی به درگذشت منصور پورحیدری، سرمربی تیم‌ملی ایران اشاره کرد. فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در صفحه رسمی خود با اشاره به درگذشت منصور پورحیدری نوشت: مدافع و سرمربی اسبق تیم‌‌‌ملی فوتبال ایران در سن 71 سالگی درگذشت. فیفا همچنین تصویری از منصور پورحیدری را زمانی که سرمربی تیم‌ملی ایران بود منتشر کرد.

افتخاری: درگذشت پورحیدری بدترین خبر ممکن برای استقلال است
سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال درگذشت مرد پرافتخار فوتبال ایران را تسلیت گفت. در پیام مدیرعامل باشگاه استقلال آمده است: منصور پورحیدری، مرد پرافتخار و فراموش نشدنی فوتبال ایران و باشگاه استقلال، امروز آسمانی شد. پورحیدری چندین دهه با عناوین مختلف برای استقلال افتخارآفرینی کرد و نام خود را به عنوان یکی از بزرگان فوتبال ایران به ثبت رساند. بدون تردید خبر درگذشت ایشان، بدترین خبر ممکن برای باشگاه استقلال و هوادارانش است. این مصیبت را به جامعه فوتبال و ورزش ایران تسلیت گفته و برای مرد پرافتخار فوتبال ایران طلب رحمت و مغفرت و برای خانواده ایشان از خداوند متعال صبر مسالت دارم.

سپاهان با پیروزی بر تیم دسته‌اولی صعود کرد
شاگردان عبدالله ویسی با پیروزی برابر تیم پارس‌جنوبی به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی صعود کردند.
به گزارش  مهر، در ادامه مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های فوتبال جام‌حذفی باشگاه‌های کشور بعدازظهر  جمعه تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان پارس‌جم جنوبی بود که این دیدار را با برتری یک بر صفر به پایان برد. در این دیدار که نخستین بازی سپاهان در ورزشگاه نقش جهان پس از افتتاح و تکمیل مجدد این ورزشگاه بود، فرید بهزادی‌کریمی در دقیقه ۲۰ برای شاگردان عبدالله ویسی گل زد. سپاهان در مرحله بعد به مصاف تیم آلومینیوم اراک خواهد رفت.


Page Generated in 0/0063 sec