printlogo


کد خبر: 167078تاریخ: 1395/8/15 00:00
کوتاه و گویا

  رضا دباغی، شهردار منطقه 3 اولویت فعالیت شورایاران در محلات را توجه ویژه به افراد محروم و نیازمند دانست و افزود: کمک‌های خودجوش شهروندان به نیازمندان ارزشمند است که باید برای گسترش آن اقدام شود.
  ناصر پارسا، عضو کمیته علمی و اجرایی نخستین کنفرانس سرطان غرب آسیا با بیان اینکه شایع‌ترین نوع سرطان در ایران، سرطان معده است، نقش عوامل محیطی و آلودگی‌های محیطی را در بروز این بیماری بسیار موثر دانست.
  عظیم بابایی، شهردار منطقه 6 با اشاره به آمادگی کامل شهرداری برای استقبال از زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه گفت: موکب شهید همدانی در مرزشلمچه از
15 آبان آماده پذیرایی از هموطنان بوده و به منظور آسایش و راحتی بیشتر پیاده‌روها فضای سایت 3 هزار و 200 مترمربع افزایش یافته و به 8 هزار و 200 مترمربع رسیده و سطح خدمت‌رسانی به زوار نیز بیشتر خواهد شد.
  به گفته فروتن، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 سلسله کارگاه‌های پیش‌نیاز تربیت معلم در 2 رشته روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در مجموعه امام علی(ع) با حضور نخبگان، فعالان و مدرسان قرآنی منطقه 22 برگزار شد.
  عباس صمدیان، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 با اشاره به انسجام خدمات شهری منطقه 2 در اجرای طرح «آسمان آبی، زمین پاک» گفت: شهرداری منطقه 2 به ‌منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری و‌ ایجاد چهره‌ای مطلوب و شاد از سیمای شهر آماده ارائه خدمات به مردم است.
  افشین خدامی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 6 از طرح زیباسازی بلوار کشاورز خبر داد و گفت: برنامه داریم بلوار کشاورز را به پیاده‌راهی زیبا برای شهروندان تهرانی تبدیل کنیم که این طرح در دست بررسی است.
  مهدی علی‌اکبرزاده، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش‌وپرورش در بازدید از مجتمع توانمندسازی بهاران شهرداری منطقه 11 از آمادگی برای ارائه خدمات تحصیلی و توانمندسازی به مددجویان و خانواده آنان خبر داد.
  محمدرضا غلامی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از راه‌اندازی مرکز حمایت از کودکان آسیب دیده در این منطقه با همکاری بنیاد «روبان آبی» خبر داد.
  مهرابی، معاون خدمات شهری و فضای سبز منطقه 13 با اشاره به اجرای طرح فوریتی 45 روزه نگهداشت در قالب ایمن‌سازی بوستان‌ها بیان داشت: در کنار  توسعه امکانات، زیرساخت‌ها و خدمات شهری، توجه به تأمین ایمنی در توسعه خدمات و زیرساخت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


Page Generated in 0/0059 sec