printlogo


کد خبر: 167110تاریخ: 1395/8/15 00:00
اخبار

فراخوان عمومی برای احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های ناکارآمد شهری
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه‌وشهرسازی استان گلستان مهندس ابراهیم مبارک‌قدم گفت: وزارت راه‌وشهرسازی در اجرای ماده 4 قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری مصوب مجلس شورای اسلامی در نظر دارد قسمتی از اختیارات خود را به شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به خود یا اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی صاحب صلاحیت فنی، مالی و اجرایی واگذار کند. مدیرکل راه‌وشهرسازی استان گلستان افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی
 www.udro.org.ir/ new_made4 یا درگاه سامانه ماده ۴ در سایت عمران و بهسازی شهری ایران، پس از ثبت‌نام و تکمیل مدارک و دریافت کد رهگیری، نسبت به پیگیری اخذ صلاحیت اقدام کنند.


اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی راه‌حل رفع رکود است
خسرو خواجه‌حسنی، مدیرعامل بانک گردشگری گفت: اجرای صحیح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی راه‌حل رفع رکود موجود و بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است.  وی افزود: با تکیه بر توانایی‌ها و منابع داخلی در عین استفاده از جذابیت‌های ایران برای سرمایه‌های خارجی، می‌توانیم شتاب پیشرفت در کشور را بالا ببریم. مدیرعامل بانک گردشگری ظرفیت‌های اقتصادی ایران را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: شکی نیست که ایران از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی برخوردار است و همین، دلیل استقبال گسترده سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی دنیا برای سفر به ایران و بررسی شرایط فعالیت است. خواجه‌حسنی در ادامه اظهار داشت: قطعاً هیات‌های اقتصادی که به ایران می‌آیند از قبل مطالعات گسترده‌ای درباره زمینه‌های کسب‌وکار در کشور ما داشته‌اند و به پشتوانه چشم‌اندازهای موجود، ایران را به‌عنوان یک فرصت ارزشمند قلمداد می‌کنند. در این بین توجه به داشته‌های داخلی در کنار استفاده از امکانات و تکنولوژی سرمایه‌گذاران خارجی می‌تواند پل عبور از شرایط فعلی باشد.


Page Generated in 0/0064 sec