printlogo


کد خبر: 167302تاریخ: 1395/8/19 00:00
اخبار

انتشار کتاب «نیاز به بیداری»
علیرضا گودرزی از انتشار کتاب خود به نام «نیاز به بیداری» خبر داد و گفت: این کتاب به رابطه عمیق انسان و جهان پرداخته است. به گزارش تسنیم، گودرزی، نویسنده با اشاره به اینکه کتاب «نیاز به بیداری» حاصل چندین سال تأمل، پژوهش و تفکر بوده و کاوشی در مسائل جهان امروز و جایگاه انسان است، افزود: ارتباط حقیقی میان مواد و امواج ارسالی، می‌تواند جوابگوی بسیاری از سوالات ذهن بشر باشد. چنین بود که با تفکرات چندین ساله و مطالعات پی‌درپی به چنین نتایجی دست یافتم. این تجربیات و برخورد با مسائل گوناگون مرا به نوشتن مطالب و تجربیات خود واداشت.

گلعلی بابایی:
مقاومت و ایثار سال‌های دفاع‌مقدس نباید فراموش شود
نویسنده آثار دفاع‌مقدس با تاکید بر ضرورت تقویت و حفظ ارزش‌های سال‌های دفاع‌مقدس گفت: ۸ سال ایستادگی و مقاومت ایران در دفاع‌مقدس را باید مانند یک پلاک طلایی بر سر منازل خود نصب و از آن غفلت نکنیم. به گزارش تسنیم، نشست تخصصی عصر پلاک 8 به همت انجمن روزنامه‌نگاران دفاع‌مقدس در تالار گفت‌وگوی بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور گلعلی بابایی نویسنده آثار دفاع‌مقدس، احسان محمدحسنی مدیر سازمان رسانه‌ای اوج و جمعی از دست‌اندرکاران نشریه پلاک 8 برگزار شد. بابایی در این نشست گفت: وجود نشریه‌هایی فعال در عرصه بازخوانی 8 سال دفاع‌مقدس یک دغدغه‌ای بود که از زمان‌های گذشته وجود داشت که  بلندگویی برای ابراز عقیده، بیان خاطرات و رویدادهای زمان دفاع‌مقدس باشد. بابایی درباره انتخاب و نامگذاری این نشریه اظهار کرد: دلیل آن 8 سال پایداری و مقاومت ملت ایران است که باید این را مانند یک پلاک طلایی بالای منزل خود داشته باشیم و آن را فراموش نکنیم.

توافق انجمن سینمای انقلاب با افخمی  برای «فرزند صبح»
فیلم سینمایی «فرزند صبح» ساخته بهروز افخمی مراحل پس تولید را مجدداً طی می‌کند و برای نمایش آماده می‌شود. به گزارش فارس، محمدحسین نیرومند، مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس از توافق با بهروز افخمی جهت تدوین مجدد «فرزند صبح» خبر داد و گفت: بعد از مدت‌ها که از اکران فیلم سینمایی «فرزند صبح» در جشنواره فیلم فجر می‌گذرد و زمینه اکران فیلم فراهم نشد به دلیل مشکلاتی که داشت؛ در صبحت‌هایی که با بهروز افخمی داشتم به این نتیجه رسیدیم که تدوین، موسیقی و صداگذاری مجدد زیر نظر ایشان انجام شود و بتوانیم فیلم را به نمایش درآوریم. وی ادامه داد: فیلم اشکالاتی داشت که ان‌شاءالله با تدوین مجدد و انجام مراحل پس تولید این اشکالات مرتفع می‌شود. نیرومند در پاسخ به این سوال که فیلم برای یک نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود، گفت: بعید می‌دانم مراحل پس تولید به گونه‌ای انجام شود که فیلم برای نمایش در جشنواره آماده شود اما با توافقات انجام شده فیلم آماده خواهد شد.

استقبال خوب دانشجویان از «یتیم‌خانه ایران»
مدیر عامل فیلمیران گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر دانشگاه‌ها شاهد رکوردداری فیلم «یتیم‌خانه ایران» در اکران دانشگاهی هستیم. به گزارش فارس، علی سرتیپی، مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران گفت: تاکنون بیش از 70 دانشگاه درخواست اکران فیلم را دارند و تاکنون 27 اکران دانشگاهی از ابتدای نمایش فیلم تا پایان آبان ماه خواهیم داشت. وی ادامه داد: با توجه به درخواست بالای اکران دانشگاهی و تعداد اکران‌ها در ماه آبان، «یتیم خانه ایران» رکورد اکران دانشگاهی را از آن خود کرد. سرتیپی در ادامه گفت: استقبال مخاطبان در 10 اکران دانشگاهی که داشتیم بسیار خوب و فوق‌العاده بوده؛ این نشان از این مهم دارد که فیلم تاریخی با مخاطب دانشجو ارتباط خوبی برقرار کرده است.


Page Generated in 0/0063 sec