printlogo


کد خبر: 167303تاریخ: 1395/8/19 00:00
رویدادها

حضور نرگس آبیار در مستند «ثانیه‌های سربی»
نرگس آبیار، کارگردان سینمای ایران در آستانه اکران فیلم سینمایی «نفس»، در مستند «ثانیه‌های سربی» به کارگردانی سیدرضا رضوی به عنوان داستان‌نویس حضور دارد و در قالب تحقیق، بخش عمده‌ای از روایت این فیلم را پیش می‌برد. به گزارش فارس، نرگس آبیار، کارگردان سینمای ایران که تازه‌ترین اثر سینمایی خود را آماده اکران دارد، در فیلم مستند «ثانیه‌های سربی» به کارگردانی سیدرضا رضوی که در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شده است، حضوری متفاوت دارد. مستند 70 دقیقه‌ای «ثانیه‌های سربی»  از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و نرگس آبیار پیش از ساختن فیلم‌های بلند خود در این مستند حاضر شده است.

محمدهادی رضوی:
 «شهرزاد»  متعلق به من است
سرمایه‌گذار سریال «شهرزاد ۱» درباره حاشیه‌های پیش‌آمده در روند ساخت دنباله این سریال و همچنین پروژه‌های دیگرش توضیحاتی ارائه داد. به گزارش مهر، محمدهادی رضوی، سرمایه‌گذار سریال «شهرزاد» با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات درباره حاشیه‌های پیش‌آمده برای این سریال گفت: «شهرزاد» به‌رغم مشکلاتی که با آن داشتم، ساخته شد و حتی ساختش ادامه پیدا کرد و از آنجایی که مردم خوشحال بودند ادامه ساخت آن ایرادی نداشت اما حق و حقوق کسی که از ابتدا بنیانگذار این پروژه بوده نباید فراموش می‌شد. ما قراردادی با آقای محمد امامی تهیه‌کننده سریال داریم که ۵۰ درصد حقوق برند «شهرزاد» در هر قالبی که ارائه شود متعلق به من است.  رضوی افزود: در این سریال روی مسائل اعتقادی بحث داشتم. به طور مثال بحث حجاب در این سریال برایم پذیرفته نبود و به عنوان کسی که شاگرد آقای عسگراولادی در حزب موتلفه اسلامی بودم برایم قابل قبول نیست سریالی بسازم که گویا در انقلاب اسلامی فقط نیروهای ملی-مذهبی نقش داشته‌اند و بچه‌های مذهبی حضور ندارند. اختلاف فاحش ما هم از قسمت ۱۷ که عکس آقای شریعتمداری را نشان دادند به وجود آمد که گذاشتیم سریال به اتمام برسد.

انتشار نسخه‌ مکتوب و صوتی مجموعه «راه بی‌نهایت»
نسخه مکتوب و صوتی مجموعه‌
«راه بی‌نهایت» که دربردارنده‌ مجموعه اشعار شاعران شناخته‌شده‌ آیینی کشور با موضوع حماسه کربلاست، منتشر شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نسخه مکتوب و صوتی مجموعه «راه بی‌نهایت» که نسخه تصویری آن همزمان با ایام ماه صفر از شبکه‌های مختلف صداوسیما پخش می‌شود، منتشر شد.

پاسخ ایوبی به شایعات رفتنش
هستیم و با آقای صالحی‌امیری همکاری کامل داریم
ایوبی به شایعات درباره رفتنش پاسخ داد. حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به شایعاتی پیرامون رفتنش گفت: ما هستیم و با آقای صالحی‌امیری همکاری کامل داریم. آقای صالحی امیری در جریان کار و پیگیر هستند و قول مساعدت جدی را به ما داده‌اند. وی ادامه داد: پیام وزیر جدید ارشاد به اهالی سینما این است که باید با قدرت برنامه‌ها پیش برود. ایوبی در پاسخ به اینکه همکاری شما با وزیر جدید ارشاد در چه زمینه‌ای است؟ عنوان کرد: ما باید از ظرفیت، دانش  و توان ایشان استفاده کنیم تا کار‌های نیمه‌تمام خود را تمام کنیم.

ساخت انیمیشن سینمایی امام علی(ع)
تهیه‌کننده انیمیشن «ناسور» گفت: قصد داریم انیمیشن سینمایی امام علی(ع) را تولید کنیم. به گزارش تسنیم، داریوش دالوند در بازدید از غرفه خبرگزاری تسنیم در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از ساخت انیمیشمن سینمایی امام علی(ع) خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده پیش‌تولید این کار را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم تولید این انیمیشن سینمایی در آینده نزدیک آغاز شود.


Page Generated in 0/0057 sec