printlogo


کد خبر: 167305تاریخ: 1395/8/19 00:00
برنامه بلندپروازانه برانکو برای نقل‌وانتقالات نیم‌فصل
تقویت همه‌جانبه

پرسپولیس در حال حاضر با 22 امتیاز و 2 امتیاز بیشتر از تراکتور صدرنشین لیگ است اما این مساله هم باعث نمی‌شود برانکو به دنبال تقویت تیم خود در نیم‌فصل نباشد. در شرایطی که به پنجره نقل‌وانتقالات نیم‌فصل نزدیک می‌شویم اخبار و گمانه‌زنی‌های زیادی هم درباره تحولات نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس‌ها شنیده می‌شود. بر همین اساس، گفته می‌شود برانکو برنامه خود برای نقل و انتقالات را به طاهری و دیگر سران باشگاه اعلام کرده و خواستار جذب سروش رفیعی شده است. مدت‌هاست حرف و حدیث‌های زیادی درباره این بازیکن خوش‌تکنیک وجود دارد و در شرایطی که قرارداد وی با تراکتور تا نیم‌فصل به پایان می‌رسد، این بازیکن هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است. پرسپولیسی‌ها مدت‌هاست مذاکرات خود را با این بازیکن آغاز کرده‌اند و همچنان هم تلاش دارند در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل این بازیکن را به ترکیب خود اضافه کنند. برانکو و تیمش در صورت خرید رفیعی به یک هدف دیگر هم می‌رسند و رقیب اصلی خود برای عنوان قهرمانی این فصل یعنی تراکتور را از یک مهره کلیدی محروم می‌کنند.
در همین حال، آخرین اخبار درباره تصمیمات برانکو حاکی از آن است که این مربی کروات به هیچ وجه راضی به فروش احمد نوراللهی هم نیست. این هافبک دفاعی که در شرایط فعلی به یک بازیکن نیمکت‌نشین در پرسپولیس تبدیل شده چندان از این موضوع راضی نیست اما برانکو که می‌خواهد همه قدرت تیمش را حفظ کند به سران باشگاه اعلام کرده هر جوری هست شرایط ماندن نوراللهی را فراهم کنند.
در صورتی که این برنامه‌های برانکو محقق شود، در نیم‌فصل نه‌تنها پرسپولیس ضعیف‌تر نخواهد شد بلکه می‌تواند بر قدرت خود هم بیفزاید.
 


Page Generated in 0/0058 sec