printlogo


کد خبر: 167316تاریخ: 1395/8/19 00:00
کوتاه و گویا

  فاطمه ظرافت‌انگیز، شاعر روشندل، مجموعه شعر «قفس تنگ لحظه‌ها» را به شهردار جهادی تهران محمدباقر قاالیباف تقدیم کرد، همچنین صادق بیگدلی، عضو موثر تیم ملی والیبال نشسته کشورمان که توانست در رقابت‌های پاراالمپیک 2016 ریو افتخارآفرینی کند، پیراهن نماد مسابقات پاراالمپیک ریو را به محمدباقر قالیباف اهدا کرد.
  امیر کشوری، عضو هیات‌مدیره انجمن کولوپروکتولوژی ایران در افتتاحیه دهمین کنگره سالانه کولوپروکتولوژی و بی‌اختیاری گفت: استرس، نگه داشتن مدفوع و تغذیه نامناسب و کم خوردن آب سبب بروز یبوست و بیماری‌های ناشی از آن می‌شود. همچنین رسول عزیزی، رئیس انجمن کولوپروکتولوژی افزود:  در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای تبلیغ شده از طریق لیزر می‌توان به طور کامل هموروئید را درمان کرد در حالی که بزرگنمایی زیادی در این زمینه صورت گرفته است.
  محمدمهدی گلمکانی، رئیس ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از برگزاری نخستین کارگاه طراحی گرافیک و کاریکاتور محیط‌زیست شهری خبر داد.
  محمدباقر قالیباف، شهردار تهران پس از برگزاری نشست شورای شهرداران و اعزام کاروان‌های اسکان ستاد اربعین شهرداری تهران در بازدید یک ساعته از مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا (سلام‌الله علیه) از نزدیک روند خدمات‌رسانی به شهروندان تهرانی را بررسی و با برخی شهروندان و مراجعه‌کنندگان گفت‌وگو کرد.
  مهدی عباسی، شهردار منطقه 17 در مراسم یادبود سرداران شهید «حاج محمد ناظری» و «استاد خلبان احمد مایلی» در زورخانه هژبر خاطرنشان کرد: این شهدا سالیانی در سنگر ایثار و شهادت بودند. حتی اینها می‌توانستند زودتر از این موعد بازنشسته شوند اما دفاع از حریم مقدس نظام جمهوری اسلامی را یک فریضه و تکلیف می‌دانستند و  براحتی آسایش و آرامش را که در کنار خانواده بمانند انتخاب نکردند و از این آسایش گذشتند.
  امیر جاویدپور، معاون فرهنگی - اجتماعی منطقه٢١ شهرداری در حاشیه مراسم تجلیل از خادمین حسینی تحت عنوان مفاخر حسینی که با همت معاونت اجتماعی و مدیریت فرهنگی شهرداری منطقه ٢١ برگزار شد، عنوان داشت: مکتب حسینی مکتب بیداری، اندیشه و عمل به وظیفه بموقع خود است.


Page Generated in 0/0049 sec