printlogo


کد خبر: 167335تاریخ: 1395/8/19 00:00
قبوض تلفن ثابت در سازمان حمایت

مدیر کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان درباره مشکلات اضافه دریافتی قبوض تلفن ثابت گفت: اضافه دریافتی قبوض تلفن ثابت تا نتیجه‌گیری پیگیری می‌شود. سیدجواد احمدی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: قرار شد مبلغ ۱۰۰ هزار ریال دریافت شده بابت معوقه ثبت‌نام تلفن ثابت در قبوض تلفن، در حساب بستانکاری مشترکان در قبوض دوره بعدی لحاظ شود. احمدی اضافه کرد: با توجه به وجود ابهام در قبوض صادره دوره اخیر تلفن‌های ثابت (از اول مرداد تا اول مهر) در 2 مولفه «حداقل کارکرد» و «دریافت مبلغ  ۱۰۰ هزار ریال بابت معوقه ثبت‌نام تلفن ثابت» و شکایات کتبی و تلفنی مشترکان تلفن ثابت به این سازمان، موضوع در حال پیگیری است. وی تصریح کرد: درباره موضوع «حداقل کارکرد تلفن ثابت»، دریافت حداقل کارکرد ماهانه تلفن ثابت برای مشترکان روستاها به میزان ۲۰۰ دقیقه مکالمه و برای دیگر مشترکان به میزان ۳۳۰ دقیقه مکالمه تعیین شده اما آنچه منجر به نارضایتی مشترکان و اعلام شکایت شده است، وجود تفسیرهای متفاوت بین شرکت مخابرات ایران و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.


Page Generated in 0/0074 sec