printlogo


کد خبر: 167337تاریخ: 1395/8/19 00:00
سرخط خبر

 در ارزیابی کیفی خودروهای تولید مهرماه از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، پرتیراژترین محصولات داخلی شامل پراید، تیبا، سمند، پژو پارس، پژو 405 و همچنین برخی خودروهای چینی مانند ام‌وی‌ام 110، ام‌وی‌ام 550 و لیفان ایکس33 در پایین‌ترین حد کیفیت نسبت به دیگر خودروها قرار گرفته‌اند.
 در حالی که عربستان خود را آماده تولید 2/1 میلیارد فوت مکعبی گاز از مخزن مشترک فرزاد B می‌کند، ایران پس از ۱۶ سال وقت‌کشی هندی‌ها ۵ ماه است که منتظر تعیین مدل مالی توسعه این میدان از سوی شرکت ONGC هند است.
 مدیرکل دفتر صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت، معدن و تجارت از رشد ۲۱ درصدی واردات دانه‌های روغنی در ۶ ماه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته در کشور خبر داد.
 شرکت پالایشگاهی ساراس ایتالیا ۱۶۰ میلیون یورو از بدهی نفتی خود به ایران را پرداخت و اعلام کرد بدهی این شرکت به ایران به طور کامل در سال ۲۰۱۷ تسویه خواهد شد.
 محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به افزایش میزان وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به دولت از
36 درصد در سال 87 به 58 درصد در سال 95 گفت: هم اکنون آمار تکان‌دهنده‌ای از میزان گردش مالی پرداخت حقوق،‌ مستمری و هزینه‌های درمان وجود دارد که براساس آن در سال 94، 120 هزار میلیارد تومان اعلام می‌شود که چیزی معادل
40 میلیارد دلار است.
 علی رجبی، رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰۰ واحد لبنی سنتی در استان تهران وجود دارد، گفت: بزودی در ابلاغیه‌ای واحدهای لبنی سنتی شناسنامه‌دار می‌شود.
 اسدالله عسگراولادی، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه با اشاره به حجم پایین تجارت ایران و روسیه گفت: ما از روس‌ها گلایه داریم و از آنها انتظار می‌رود که حق همسایگی را درباره ایران بیشتر به جا آورند؛ رقم تجارت روس‌ها با همسایگان خود بیشتر از ایران است.
 عباس کمره‌ای، مدیرکل نظارت بر بانک‌های بانک مرکزی گفت: اغلب بانک‌ها نرخ‌های سود را رعایت می‌کنند اما تعداد اندکی نرخ‌های متفاوتی به مشتریان ارائه می‌کنند که در صورت ادامه تخلف پرونده آنها به هیأت انتظامی بانک‌ها ارجاع می‌شود.
 


Page Generated in 0/0058 sec