printlogo


کد خبر: 167375تاریخ: 1395/8/20 00:00
سرخط خبر

 رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور ۶۶۴ مجوز پرواز به ایرلاین‌های ایرانی و عراقی برای اربعین حسینی خبر داد و گفت:‌ ۵ دفتر خدماتی متخلف که بلیت پرواز عتبات عالیات را گران فروخته بودند، تعلیق شدند.
 اداره‌ کل استاندارد استان تهران پروانه استاندارد فرآورده‌های هود اجاق خوراک‌پزی با نام تجارتی پویامکث، اجاق گاز خانگی فردار و طرح فر با نام تجارتی نوژن گاز، شیر اجاق گاز با نام تجارتی آلیش، اجاق‌گاز رومیزی توکار و طرح فر با نام تجارتی huffer& beroni& zina& oranir را باطل کرد.
 رئیس کل بیمه مرکزی گفت: تا 3 ماه پس از اربعین نیز اگر حادثه‌ای برای شخصی رخ دهد و بیماری حادث شود که منشأ آن سفر اربعین تشخیص داده شود، پوشش بیمه اربعین به بیمه‌شدگان تعلق خواهد گرفت.
 رئیس اتاق اصناف ایران گفت: جدیدترین گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد براساس اقداماتی که در یک ماه اخیر انجام شده، بیش از ۸۰ درصد بازار از کالای قاچاق خالی شده است.
 علیرضا ابراهیم‌پور، مدیرعامل بیمه ملت از کارت اعتباری خبر داد که به ارگان‌ها و سازمان‌ها برای ارائه تسهیلات به کارمندان خود ارائه می‌شود و افراد می‌توانند تا سقف 20 میلیون تومان به طور اقساط از طریق این
کارت خرید کنند.
 رئیس کنفدراسیون صادرات گفت: اگر سنگ‌آهن مشمول عوارض بالا شود و صادرات کاهش یابد، وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی باید این مسؤولیت را بپذیرد و پاسخگو باشد.
 مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران از راه‌اندازی خط کشتیرانی از بندر چابهار به شهر مسقط عمان خبر داد و گفت: با افتتاح پایانه جدید مسافری بندر چابهار، نخستین کشتی مسافری از این بندر عازم مسقط شد.
 محسن محمدی‌معین، معاون حمل‌ونقل و ترانزیت منطقه آزاد چابهار گفت: هم اکنون افغان‌ها کالاهای خود را از 2 بندر چابهار و بندرعباس ترانزیت می‌کنند و تمایل دارند این کار را به صورت اختصاصی در چابهار انجام دهند.
 نایب رئیس شورای ملی زعفران از افزایش حدود ۹۰۰ هزار تومانی قیمت زعفران خبر داد و گفت: قیمت هرکیلوگرم زعفران در حال حاضر، حداقل ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و حداکثر ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.
 


Page Generated in 0/0049 sec