printlogo


کد خبر: 167378تاریخ: 1395/8/20 00:00
اخبار

دومینوی بازداشت مدیران  ادامه دارد
بازداشت رئیس محیط‌زیست پاکدشت
مدیرکل حراست سازمان حفاظت محیط‌زیست بازداشت رئیس محیط‌زیست پاکدشت را تایید کرد. خبرگزاری فارس با انتشار خبری نوشت:  طی ماه‌های گذشته دومینوی بازداشت مدیران محیط‌زیست آغاز شده است و هر روز خبری مبنی بر بازداشت یکی از مدیران استانی که در کمیته انتصابات ابتکار انتخاب شده بودند، شنیده می‌شد تا جایی که این بازداشت‌ها به محیط‌زیست تهران هم رسید. در روزهایی که بازداشت‌های مدیران محیط‌زیست هر روز خبرساز می‌شد استعفای حیدرزاده، مدیرکل محیط‌زیست استان تهران هم شنیده شد که پس از چند روز با عنوان به اتمام رسیدن مدت زمان مأموریت حیدرزاده از محیط‌زیست استان تهران به شهرداری بازگشت و مهردادی، یار اصلاحاتی ابتکار جایگزین او شد. طی 3-2 روز گذشته شایعاتی درباره بازداشت رئیس محیط زیست پاکدشت نیز شنیده می‌شد که انگار در دفتر کارش و در حین ارتکاب جرم بازداشت شده است، این شایعات سرانجام توسط مدیرکل حراست محیط‌زیست تایید شد. رضا جزینی‌زاده با بیان این خبر اظهار داشت: در حال حاضر پرونده «ع.ع» توسط مراجع قضایی در دست بررسی است و متهم در بازداشت موقت بسر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد. فساد اداری، فساد مالی و ارتشا جرائمی است که مدیران و معاونان استانی محیط‌زیست تاکنون با اتهام ارتکاب به این جرائم دستگیر شده‌اند.
بند 209 بازداشتگاه اوین
همچنین دادستان پاکدشت گفت: رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پاکدشت در بند 209 اوین بازداشت شده است.  رحیم علیش‌پور گفت: رئیس اداره محیط‌زیست پاکدشت به علت فساد مالی دستگیر شده است. دادستان پاکدشت درباره جزئیات این بازداشت افزود: این مسؤول تا زمان انجام مراحل تکمیلی تحقیقاتی پرونده، در بند 209 بازداشتگاه اوین نگهداری می‌شود. گفتنی است، با پیگیری‌های خبرنگار از دادستان شهرستان پاکدشت دستگیری  رئیس اداره محیط‌زیست این شهرستان تایید شد.


همزمان با اربعین برگزار می‌شود
کاروان پیاده‌روی «در مسیر بهشت» ویژه دانش‌آموزان
کاروان پیاده‌روی نجف تا کربلا در موسم اربعین حسینی با عنوان در مسیر بهشت به همت اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، برای چهارمین سال برگزار می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»،  راهپیمایی اربعین یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات بشری است و این روزها، حرکت زائران کوی دلدادگی و عشق، کربلای حسینی آغاز شده و این عشاق‌الحسین(ع) از هرجایی و با هر وسیله از پای پیاده تا کاروان‌های زیارتی در تکاپوی رسیدن به کربلای حسینی و حضور در ‏همایش عظیم و بزرگ ‏میلیونی اربعین ‏حسینی هستند.‏ کاروان پیاده‌روی اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با عنوان «در مسیر بهشت» امسال نیز همانند سال‌های گذشته از شهر نجف تا شهر کربلا حرکت می‌کند که با حضور حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مدیران اتحادیه استان‌ها، معاونت برادران، مدیران اجرایی، مدیران روابط‌عمومی و مدیران مراکز استان، مربیان برادر، فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموزان قرارگاه استانی و قرارگاه ملی پسران خواهد بود. مهلت ثبت‌نام از روز شنبه 01/08/95 لغایت چهارشنبه 19/08/95 بود.
 


Page Generated in 0/0073 sec