printlogo


کد خبر: 167389تاریخ: 1395/8/20 00:00
اخبار

استقبال گسترده عراقی‌ها از فیلم «محمدرسول‌الله(ص)»
فیلم سینمایی «محمدرسول‌الله» ساخته مجید مجیدی اولین اکران خود را در بغداد تجربه کرد و با اقبال گسترده مخاطبان مواجه شد. به گزارش فارس، اقبال گسترده مردم ترکیه از فیلم «محمدرسول‌الله» باعث شد تا کمپانی توزیع‌کننده فیلم تصمیم بگیرد 9 روز زودتر از تبلیغات صورت گرفته فیلم «محمدرسول‌الله(ص)» را اکران کند و 2000 بلیت که متعلق به 2 سانس سینما بود در مدت زمان کوتاهی از سوی مخاطبان خریداری شد.

گلعلی بابایی مطرح کرد
توصیه آقا برای انتشار کتاب‌های دفاع‌مقدسی
گلعلی ‌بابایی با اشاره به تدوین کتاب پیرامون عملیات‌های خیبر و بدر با همراهی «حسین بهزاد» گفت: تحقیقات عملیات «خیبر» کامل شده و بخشی از تحقیقات عملیات «بدر» انجام شده است.  به گزارش تسنیم، گلعلی بابایی در حاشیه بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار داشت: در حال حاضر با همراهی حسین بهزاد در حال تحقیق و نگارش پیرامون عملیات‌های خیبر و بدر هستیم. وی افزود: تحقیقات عملیات «خیبر» کامل شده و فقط نگارش آن مانده است؛ بخشی از تحقیقات عملیات «بدر» نیز انجام شده است. نویسنده و محقق دفاع‌مقدس درباره تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ادامه روند نگارش کتاب، یادآور شد: در آن دیداری که به اتفاق سردار همدانی، سردار کاظمینی و چند نفر از دوستان در خدمت ایشان بودیم، حضرت آقا پیش‌زمینه‌ای از کتاب‌های قبلی مثل ضربت متقابل و همپای صاعقه را مجدد تایید کردند و تأکید داشتند: «از این دست کتاب‌ها باید چاپ شود و کاری را که شروع کردید را حتما با قوت ادامه دهید. من مشتاقانه منتظر جلدهای بعدی از کار هستم.» در حقیقت کاری که الان انجام می‌شود توصیه حضرت آقا است.

قصه‌ای متفاوت در «لبخند رخساره»
تهیه‌کننده سریال «لبخند رخساره» گفت: شاید عمده تفاوت «لبخند رخساره» با دیگر سریال‌های تلویزیون در فیلمنامه متمایزش باشد که شالوده هر اثر موفقی است. به گزارش فارس، زینب تقوایی، تهیه‌کننده سریال «لبخند رخساره» گفت: این مجموعه اثری است که در کنار طرح قصه‌ای مخاطب‌پسند، وجوهی از مسائل مبتلابه جامعه را نیز در بطن خود پرورش داده و روایت می‌کند و در کل فضای به‌روزی دارد. وی افزود: «لبخند رخساره» یک درام خانوادگی چندوجهی است که شاید بر خلاف خیلی از مجموعه‌ها به معنای واقعی کلمه قهرمان دارد و در لایه‌های مختلف داستان شاهد بروز و ظهور کاراکتری هستیم که برای بقا می‌جنگد.

انتشار رمان‌های جدید صادق کرمیار
صادق کرمیار از نگارش یک مجموعه چندجلدی در قالب رمان با موضوع اجتماعی خبر داد. به گزارش تسنیم، صادق کرمیار، نویسنده با اشاره به فعالیت‌های این روزهای خود گفت: این روزها هم مشغول نوشتن و هم مشغول خواندن چند کتاب هستم. وی ادامه داد: یک مجموعه رمان در دست نگارش دارم که هنوز برای بیان جزئیات آن زود است. این مجموعه به موضوعات مختلف اجتماعی که طی سال‌های گذشته رخ داده،‌ می‌پردازد. کرمیار همچنین اتمام جلد دوم رمان «نامیرا» را از دیگر دغدغه‌های این روزهای خود دانست.

«سه خواهر» در تالار مولوی
نمایش «سه خواهر» به کارگردانی مرتضی اسماعیل‌کاشی از تاریخ 21 آبان در تالار مولوی روی صحنه می‌رود. به گزارش فارس، نمایش «سه خواهر» که براساس متن آنتوان چخوف روی صحنه خواهد رفت، نخستین کارگردانی مرتضی اسماعیل‌کاشی محسوب می‌شود و تهیه‌کنندگی آن برعهده نورالدین حیدری‌ماهر و مهرداد بهاءالدینی است. مرتضی اسماعیل‌کاشی از چهره‌های جوان حوزه تئاتر محسوب می‌شود که پیش از این سابقه بازیگری در عرصه تئاتر داشته و در اولین اثرش در مقام کارگردان سراغ نمایشنامه معروف آنتوان چخوف، نویسنده شهیر روسی رفته است.
 


Page Generated in 0/0062 sec