printlogo


کد خبر: 167393تاریخ: 1395/8/20 00:00
رویدادها

وحید جلیلی در مراسم رونمایی از کتاب «انقلاب رنگ‌ها»:
برخی هنرمندان افتخارشان این بود که یک گام برای شهدا برنداشتند!
وحید جلیلی گفت: یادمان باشد هنرمندانی در این کشور بودند که افتخارشان این بود که یک گام برای شهدا برنداشتند؛ یک بیت شعر نگفتند و یک بار قلم‌موی‌شان را در رنگ نزدند. به گزارش «نسیم آنلاین»، مراسم رونمایی از کتاب انقلاب رنگ‌ها که خاطرات شفاهی علیرضا خالقی، هنرمند و نقاش پیشکسوت انقلاب اسلامی در مشهد را در بر می‌گیرد، اولین کتاب تاریخ شفاهی در حوزه هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود. وحید جلیلی در مراسم رونمایی از این کتاب، هنر علیرضا خالقی را در خدمت انقلاب و دفاع‌مقدس برشمرد و گفت: یادمان باشد هنرمندانی در این کشور بودند که افتخارشان این بود که یک گام برای شهدا برنداشتند؛ یک بیت شعر نگفتند و یک بار قلم‌موی‌شان را در رنگ نزدند. مسؤول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی افزود: این افراد ادعاهای فلک‌فرسای هنری داشتند ولی در حساس‌ترین و جدی‌ترین صحنه‌های تاریخی ملت خودشان خودشان را کنار کشیدند یا بی‌اعتنایی پیشه کردند و حتی ملت خودشان را تحقیر کردند.

انتشار آلبوم موسیقی «کربلا جغرافیای یک تاریخ»
آلبوم موسیقی متن مستند سینمایی
«کربلا جغرافیای یک تاریخ» به همت مرکز موسیقی حوزه هنری بزودی منتشر می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آلبوم موسیقی متن مستند سینمایی «کربلا جغرافیای یک تاریخ» شامل قطعاتی‌ است که بخش‌هایی از آنها در مستند سینمایی شنیده و با استقبال روبه‌رو شده است. شهاب حسینی، راوی این مستند است و مجید انتظامی برای آن موسیقی متن ساخته است.

مهران‌فر و حمیدیان به «ماجرای نیمروز» مهدویان پیوستند
احمد مهران‌فر و بابک حمیدیان، بازیگران جدید فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان شدند. به گزارش تسنیم، «ماجرای نیمروز» جدیدترین فیلم سینمایی محمدحسین مهدویان در آخرین مراحل پیش‌تولید قرار دارد و بتازگی احمد مهران‌فر و بابک حمیدیان به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند. همچنین پیش از این حضور مهدی پاکدل، هادی حجازی‌فر و مهرداد صدیقیان قطعی شده بود.

اکران مستند «شب‌نامه» ویژه طلاب
مستند «شب‌نامه» در حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی اکران می‌شود. به گزارش فارس،‌ حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی‌تهرانی(ره) مستند «شب‌نامه» را ویژه طلاب نمایش می‌دهد. این مراسم روز شنبه 22 آبان‌ماه ساعت 14 همراه با جلسه پرسش و پاسخ با حضور عوامل سازنده مستند برگزار می‌شود.

افتتاح پردیس‌های تهران و صبا در دهه فجر
محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با حضور در غرفه تسنیم تاکید کرد: پردیس‌های تهران و صبا در دهه فجر افتتاح می‌شوند. به گزارش تسنیم، محمود صلاحی درباره وضعیت پردیس تهران و صبا گفت این 2 سازه تئاتری در ایام دهه فجر به شکل کامل به بهره‌برداری می‌رسد. البته به گفته وی، در دی‌ماه پردیس تهران به شکل آزمایشی راه‌اندازی می‌شود. صلاحی با بیان آنکه در حوزه هنرهای نمایشی، جشنواره تئاتر شهر با رشد 60 درصدی مواجه بوده است، همین رشد را برای سوگواره خمسه برشمرد.

ساخت برنامه‌ای گفت‌‌وگومحور توسط احمد نجفی
مجری «صندلی داغ» برنامه‌ای با محوریت گفت‌وگو برای شبکه ۵ می‌سازد. به گزارش تسنیم، احمد نجفی، مجری و بازیگر تلویزیون ضمن حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات از ساخت برنامه‌ای با محوریت گفت‌وگو در شبکه 5 سیما خبر داد. وی درباره این برنامه اعلام کرد: این برنامه به‌تازگی مراحل پیش‌تولید را گذرانده و نمایش آن بعد از اربعین خواهد بود.
 


Page Generated in 0/0059 sec