printlogo


کد خبر: 167428تاریخ: 1395/8/22 00:00
اخبار

کسانی که درباره آمریکا آدرس اشتباه به ملت دادند، پاسخگو باشند
مهرداد بذرپاش، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: کسانی که 3 سال و نیم با ادعای آمریکاشناسی، شناخت جهان و تعامل با کدخدا، سرمایه و اعتبار کشور را در مسیری کاملا خطا و مملو از ناآگاهی و سوءتفاهم بر باد دادند امروز باید پاسخگو باشند.  وی افزود: رای ترامپ نماد کارنابلدی و ذهن متوهم این جماعت است. حالا معلوم شده در تمام این مدت، آدرس آمریکا که به ملت ایران داده شده، آدرس غلط بوده است. آیا صاحبان چنین تفکری حق دارند حاکم بر ملت بزرگ ایران باشند؟

یادداشت ضرغامی برای 4 هم رزم
سیدعزت‌الله ضرغامی همزمان با سالگرد شهادت شهید حاج‌حسن طهرانی‌مقدم در یادداشتی به توصیف این شهید عزیز و دیگر سرداران دوربرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یعنی شهید حسن شفیع‌زاده، سردار یعقوب زهدی و سردار امیرعلی حاجی‌زاده پرداخت. در یادداشت ضرغامی با گرامیداشت 21 آبان، سالگرد شهادت عارف و سردار بزرگ سپاه اسلام، شهید طهرانی‌مقدم آمده است: شهید حسن شفیع‌زاده، فرمانده توپخانه سپاه، فرزند خاک پاک آذربایجان نیز 18 اردیبهشت  66 در منطقه ماؤوت و در جریان عملیات کربلای 10 بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. او و طهرانی‌مقدم، توپخانه سپاه را با آتشبارهای غنیمت گرفته شده از ارتش بعثی، تشکیل دادند و با همین توپخانه‌ غنیمتی(!) حماسه‌های غیرقابل باوری را در عملیات‌هایی مانند والفجر8 آفریدند. از دل توپخانه‌ سپاه، گروه موشکی بیرون آمد و حسن آقای طهرانی‌مقدم، برد ده‌ها کیلومتری را به صدها کیلومتر و هزاران کیلومتر افزایش داد! امروز توان موشکی سپاه با فرماندهی سردار حاجی‌زاده، از راهبردی‌ترین ظرفیت‌های دفاعی جمهوری اسلامی است. در تصویر، سردار یعقوب زهدی از دیگر فرماندهان توپخانه‌ موشکی سپاه دیده می‌شود که شخصا با ایشان همکاری نزدیک و فراوانی داشتم!

غرضی: در انتخابات ریاست‌جمهوری کاندیدا می‌شوم
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 می‌گوید در انتخابات سال آینده نیز کاندیدای ریاست‌جمهوری خواهد شد. «سیدمحمد غرضی» با بیان اینکه در انتخابات ۹۲ نیز این را گفتم که روش‌های دولت‌های گذشته در اقتصاد همگی منجر به فاصله قاعده و رأس جامعه شد، گفت: روش‌هایی هم که دولت روحانی به کار گرفته است غیر از همان روش‌های دولت قبل نبوده بنابراین به همان گرفتاری‌ها دچار شده است. وی افزود: اعداد و ارقام نشان می‌دهد مشکلات اقتصادی نه‌تنها کم نشده، بلکه بیشتر هم شده‌‌ است. غرضی با تاکید بر اینکه دولتی که بیش از درآمدش هزینه کند فاصله‌ای بین قاعده و رأس جامعه ایجاد می‌کند، گفت: اگر چنین اتفاقی بیفتد قدرت سیاسی تضعیف می‌شود و این روش‌های گذشته باعث تضعیف قدرت سیاسی شده و دولت‌ها از قدرت انقلاب استفاده کرده‌اند ولی به قدرت انقلاب نیفزوده‌اند. وزیر دولت سازندگی ادامه داد: ارزیابی من این است که انتخابات به صورت فرار از شخصی به شخص دیگر صورت می‌گیرد و تغییر خاصی در رویکرد دولت‌ها انجام نمی‌شود. غرضی در پاسخ به این سوال که آیا قصد شرکت در انتخابات ۹۶ را دارید، گفت: من در این ۳۰ سال در خدمت انقلاب بوده‌ام و اگر عمری باقی باشد سال ۹۶ هم در انتخابات شرکت خواهم کرد.

فردا؛ برگزاری مراسم هفتم مرحوم شجونی در مسجد جامع بازار
مراسم هفتم مرحوم حجت‌الاسلام شجونی ساعت ٩:٣٠ صبح فردا یکشنبه (٢٣ آبان) در مسجد جامع بازار برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر شجونی روز 16‌ آبان به علت عارضه قلبی و کاهش قند خون در بیمارستان فیروزگر تهران دارفانی را وداع گفت. با دستور رهبر معظم انقلاب، پیکر مرحوم حجت‌الاسلام جعفر شجونی در صحن امامزاده صالح(ع) به خاک سپرده شد.
 


Page Generated in 0/0053 sec