printlogo


کد خبر: 167508تاریخ: 1395/8/23 00:00
کوتاه و گویا

  مهندس جاوید، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به همراه مهندس محسنی شهردار منطقه 9 و دیگر معاونان و مسؤولان منطقه همچنین سردار میهماندار، فرمانده راهور تهران بزرگ هنگام بارندگی شدید شامگاه 17 آبان در میدان آزادی حضور یافته و از عملکرد شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی در دروازه غربی پایتخت ابراز رضایت کردند.
  هشتمین مسابقه و نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران در سال 1395 با موضوع «آب» و «آزاد» و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان سراسر جهان با راه‌های صرفه‌جویی در مصرف آب و آشنایی با پیامدهای ناشی از وقوع بحران آب، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
  از کتاب 72 جلدی «قصه عاشورا» به نویسندگی پرویز امینی و با حضور حجت‌الاسلام ناصحی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران و دباغی شهردار منطقه 3 رونمایی شد.
  برگزیدگان چهل و چهارمین مسابقه بین‌المللی هنرهای زیبای «لیدیسه» کشور چک در سال 2016 معرفی شدند. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از بین 18075 اثر رسیده از 77 کشور جهان 14 نفر از اعضای نونهال و نوجوان مراکز فرهنگی و هنری کانون در رشته‌های نقاشی و عکس موفق به کسب نشان و دیپلم افتخار از این دوره مسابقه شدند.
  حجت‌الاسلام احمد سالک، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی مرکز نمایش‌های آیینی صبا را اقدام ارزشمند شهرداری تهران برای حفظ سرمایه‌های ملی مانند تعزیه، پرده‌خوانی، شبیه‌خوانی و نقالی برای نسل‌های آینده دانست. گفتنی است، در مجموعه مرکز نمایش‌های آیینی صبا ٦ سالن نمایش با ظرفیت 800 نفر طراحی شده که شامل پلاتوی تمرین تئاتر، سالن تئاتر روحوضی، سالن تئاتر روباز، 2 بلک‌باکس نمایش که هر کدام دارای ظرفیت 70 نفر است و امکانات متنوع دیگر ساخته شده است.
  یاسر گریوانی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 از برگزاری هجدهمین دوره انتخابات شهردار مدرسه در این منطقه خبر داد و بیان کرد: بالا بردن سطح آگاهی دانش‌آموزان در زمینه‌های مسائل اجتماعی، فرهنگی، ترافیکی، امور ورزشی و تقویت مسؤولیت‌پذیری و روحیه مشارکت‌جویی نوجوانان در سطح مدیریت شهری از جمله اهداف اجرای طرح یادشده است.
  محمد احمدی‌بافنده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از کاهش فاصله گذر حرکت قطارهای خط 4 متروی تهران از 6 به 5 دقیقه با اضافه شدن 3 رام قطار جدید به این خط خبر داد.


Page Generated in 0/0044 sec