printlogo


کد خبر: 167521تاریخ: 1395/8/23 00:00
اخبار

شهاب مرادی در برنامه«پیاده آمده‌ایم»:
راه نجف تا کربلا یکی از مراحل سلوک است
حجت‌الاسلام شهاب مرادی در برنامه تلویزیونی «پیاده آمده‌ایم» گفت: راه نجف تا کربلا یکی از مراحل سلوک به شمار می‌رود و در این راه گام برداشتن قطعاً خستگی و مشکلات زیادی دارد. به گزارش تسنیم، شهاب مرادی در نخستین قسمت از برنامه «پیاده آمده‌ایم» گفت: صحنه پیاده‌روی مردم را بارها هم از مسیرهای مختلف و هم در ایام مختلف بویژه در اربعین، روز عرفه و شب 23 ماه مبارک رمضان دیده‌ایم که شور و عشق عراقی‌ها برای پذیرایی از زائران و عشق و خضوع زائران در آن وجود دارد. قصد داشتم از این صحنه‌ها فیلمبرداری کنم ولی قطعا فیلم و عکس نمی‌تواند حس و حال این فضا را به مخاطب منتقل کند، از این رو توصیه می‌کنم کسانی که به پیاده‌روی اربعین نیامده‌اند، حتماً به این سفر بیایند. این کارشناس خانواده در پایان خاطرنشان کرد: بدانیم که در حلقه حمایت از دین و ترویج دین قرار داریم و در این راه از آنها انتظاراتی وجود دارد که باید برآورده شود، از سوی دیگر همه ما با یکدیگر برادر هستیم و نباید با تندخویی و بداخلاقی یکدیگر را خسته کنیم. برنامه «پیاده آمده‌ایم» تا شامگاه اربعین حسینی هر شب حدود ساعت 20 از شبکه اول سیما به‌صورت زنده از کربلای معلا پخش خواهد شد.

عبدالرضا  اکبری:
محتوای سریال‌های تلویزیونی باید تقویت شود
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: محتوای سریال‌های تلویزیونی باید به نحوی باشد که مانند سریال‌های دهه ۶۰ مخاطبان بسیاری را جذب کند. به گزارش تسنیم، عبدالرضا اکبری، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در حال حاضر تولیدات در تلویزیون به خاطر مساله کمبود بودجه اندک شده و این موضوع باعث شده سناریوهای فیلم و سریال‌ها از نظر محتوایی به سمت بی‌مایگی برود. من از دهه 60 کار خود را آغاز کردم و احساس می‌کنم هر سال نسبت به سال گذشته فیلمنامه‌ها بی‌ارزش‌تر می‌شود. وی ادامه داد: در دهه 60 سریال‌ها به گونه‌ای بود که خیابان‌ها را به سمت خلوت شدن می‌برد، ما در حال حاضر نیازمند آن سریال‌ها هستیم.

خواننده تیتراژ«یتیم‌خانه ایران» :
با کمال افتخار سهم کوچکی دارم
خواننده موسیقی ایرانی به اظهار رضایت از مشارکت در فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» پرداخت. به گزارش مهر، پرواز همای، خواننده موسیقی ایرانی که این روزها با اکران فیلم «یتیم‌خانه ایران» ساخته ابوالقاسم طالبی صدای او در تیتراژ اثر به گوش مخاطبان می‌رسد با اشاره به انگیزه‌های حضورش در این پروژه سینمایی گفت: حدود یک سال و نیم پیش آقای طالبی با من تماس گرفت و گفت آثار ملی- میهنی مرا شنیده و تمایل دارد همکاری‌هایی در این زمینه با بنده داشته باشد بنابراین پیشنهاد خوانندگی در فیلم «یتیم‌خانه ایران» را داد که من هم بعد از قرار ملاقاتی که داشتیم و فیلم را دیدم با کمال افتخار پذیرفتم تا در این اثر ملی سهم کوچکی داشته باشم. وی ادامه داد: البته بنده قرار بود به عنوان سازنده موسیقی متن فیلم نیز باشم اما به دلیل اینکه آن ایام یکی از شلوغ‌ترین دوران کاری من بعد از دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و علاوه بر حضور در ایران در کشورهای اروپایی نیز برنامه‌های متعددی داشتم بنابراین فقط موفق شدم به عنوان خواننده تیتراژ در این فیلم سینمایی حضور داشته باشم که از این حضور نیز بسیار راضی‌ام.

جمشید مشایخى در «بن‌بست وثوق»
فیلم سینمایى «بن‌بست وثوق» آخرین مراحل پیش‌تولید خود را طى می‌کند و به روزهاى فیلمبردارى نزدیک مى‌شود. به گزارش فارس، فیلم سینمایى «بن‌بست وثوق» آخرین مراحل پیش‌تولید خود را طى مى‌کند و به روزهاى فیلمبردارى  نزدیک مى‌شود. بتازگى جمشید مشایخى، بازیگر پیشکسوت سینما براى ایفاى یکى از نقش‌هاى اصلى فیلم سینمایى «بن‌بست وثوق» با سازندگان فیلم به توافق رسیده است. فیلمبرداری «بن‌بست وثوق» به تهیه‌کنندگى امین تارخ و کارگردانی حمید کاویانی بزودى با نهایى شدن لوکیشن‌ها آغاز و براى نمایش در سى‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.


Page Generated in 0/0055 sec