printlogo


کد خبر: 167741تاریخ: 1395/8/27 00:00
دستگیری گردانندگان شبکه سرقت‌های خشن

گروه اجتماعی: 7 مرد و یک زن جوان که از گردانندگان شبکه سرقت‌های خشن در تهران و مشهد بودند دستگیر شدند که تاکنون به 26 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.
به گزارش میزان، سردار بهمن امیری‌مقدم، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: پلیس مشهد در اجرای مرحله دیگری از طرح تشدید مبارزه با زورگیری‌های خیابانی و همچنین سرقت‌های سریالی وسایل داخل خودرو در مناطق گوناگون شهر مشهد به سرنخ‌هایی دست یافت که نشان می‌دهد این سرقت‌ها توسط چند سارق حرفه‌ای انجام می‌شود.
وی افزود: مشخصات ظاهری این متهمان در اختیار تیم‌های گشتی پلیس مشهد قرار گرفت و ماموران کلانتری 17 در اقدامی ضربتی، جوانی 28 ساله را که یکی از سارقان مورد نظر بود هنگام سرقت وسایل داخل خودروی سواری دستگیر کردند. امیری‌مقدم عنوان کرد: با بررسی‌های پرونده مشخص شد این سارق و همدستانش در مناطقی از شهر تهران نیز زورگیری‌های خشن تحت عنوان مامور داشته و با دستور دادستانی تهران تحت تعقیب 
پلیس هستند. 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید اعتراف کرد با همدستانش از تهران به مشهد گریخته و با اجاره کردن منزل مسکونی در این شهر اقدام به سرقت می‌کنند. فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در این عملیات ماموران کلانتری 17 بلافاصله وارد عمل شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی منزل مورد نظر را به طور ضربتی مورد پاکسازی قرار دادند.
وی افزود: در این اقدام پلیسی 4 تن دیگر از اعضای شبکه سرقت دستگیر و در بازرسی از منزل مسکونی تعدادی کارت عابربانک مسروقه و یک دستگاه بی‌سیم قلابی و یک دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد. سردار امیری‌مقدم خاطرنشان کرد: تحقیقات بعدی پلیس حاکی از آن بود که 3 تن دیگر از اعضای شبکه در منزل دیگری مخفی شده‌اند که با هماهنگی مقام قضایی دومین پاتوق شبکه سرقت نیز مورد بازرسی قرار گرفت. وی اظهار داشت: پلیس
2 مرد جوان و زنی 30 ساله را در حال استعمال شیشه دستگیر کرد و در بازرسی‌های اولیه قریب به 200 سوت شیشه و 8 دستگاه گوشی تلفن همراه و البسه نظامی کشف شد. فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: اعضای این شبکه در تحقیقات اولیه تاکنون به 20 فقره سرقت‌های خشن تحت عنوان مامور در تهران و 6 فقره سرقت در اتوبان‌های مشهد اعتراف کرده‌اند.
 

Page Generated in 0/0047 sec