printlogo


کد خبر: 167744تاریخ: 1395/8/27 00:00
کوتاه و گویا

  عباس صمدیان، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 شهرداری تهران از ایمن‌سازی پل‌های عابر پیاده این منطقه با فرارسیدن فصل سرما و آغاز  بارندگی‌ها خبر داد. قرار است کف پل‌های یادگار امام (ره) تقاطع خیابان زنجان، میدان صنعت و میلاد نور با پوشش «اپوکسی» که از لغزندگی و سر خوردن عابران جلوگیری می‌کند
 فرش شود.
  سعید طلوعی، شهردار منطقه 7 تهران با اشاره به اتمام ساخت 3 زمین فوتبال چمن مصنوعی در این منطقه گفت: بزودی قرار است در زمین خیاط خانه سابق ارتش که 8 هزار متر مربع مساحت دارد یک مجموعه ورزشی چندمنظوره به مساحت یکهزار متر مربع و فضای سبز در 7 هزار مترمربع باقیمانده با امکانات ویژه و استانداردهای روز دنیا احداث شود.
  انجمنی، شهردار منطقه 15 تهران  درباره سرشماری نفوس و مسکن اعلام کرد: 174 مامور سرشماری این منطقه که از 28 مهر کار عملیاتی و میدانی سرشماری را در محلات با مراجعه به در منزل شهروندان آغاز کرده‌اند، تا پایان روز بیست و چهارم (جمعه 21 آبان‌ماه) موفق شدند 144 هزار و 22 خانوار را فهرست کنند.
  بیش از 80 نفر از نیروهای انسانی خدمات شهری شهرداری منطقه یک تهران با هدف نگهداشت شهر کربلا، نجف و خدمات‌رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی به این شهرها اعزام شدند. مجید نوربخش، معاون شهردار منطقه یک خدماتی چون رفت و روب، پاکسازی معابر، لایروبی انهار، جمع‌آوری زباله و... را از جمله اقدامات این نیروها دانست که در 8 ساعت کاری انجام می‌شود.
  نصرالله آبادیان، شهردار منطقه 11 تهران درباره بهره‌برداری پروژه لاین کندرو بزرگراه نواب تا پایان بهمن‌ماه سال جاری گفت: با توجه به حجم ترافیک محدوده جنوب به شمال بزرگراه نواب و نیاز به دسترسی بهتر به خروجی‌های بزرگراه، فاز اول لاین کندرو  نواب به طول 400 متر رمپ و لوپ حدفاصل اسکندری تا پل قزوین تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
  در سومین کنفرانس ملی کارآفرینی، تولید ملی و رونق اقتصادی که با حضور ۵۴۰ تن از مدیران کارآفرین کشور در محل کتابخانه اسناد ملی برگزار شد، علی صاعدی، مدیرعامل شرکت توسعه همیان شهر، نشان مدیر کارآفرین موفق کشور را دریافت کرد. شایان ذکر است بانک صادرات ایران، بیمه پاسارگاد، تاکسی بیسیم تهران و شرکت نقش اول کیفیت از دیگر دریافت‌کنندگان سومین دوره نشان ملی کارآفرینی کشور بودند.
  در مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه جهانی «خشت طلایی تهران» که همزمان با روز جهانی شهرها در باغ موزه دفاع‌مقدس برگزار شد، از علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران برای مجموعه «سراسرنمای مقاومت» که جزو 21 پروژه برتر در محور توسعه فرهنگی و اجتماعی شهری است با ارائه لوح  تقدیر قدردانی به عمل آمد.

Page Generated in 0/0047 sec