printlogo


کد خبر: 167747تاریخ: 1395/8/27 00:00
اخبار

تولید سریال «مهر نامیرا»  از اوایل دی‌ماه
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «مهر نامیرا»  پس از سپری کردن مراحل پیش تولید، اوایل دی‌ماه آغاز می‌شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل عفیفه، تهیه‌کننده مجموعه‌های تلویزیونی پیرامون روند پیش‌تولید و زمان آغاز تصویربرداری سریال «مهر نامیرا» گفت: بزودی این پروژه وارد پیش تولید شده و فیلمبرداری را در اوایل فصل زمستان آغاز خواهیم کرد. عفیفه در پایان درباره محوریت داستانی سریال «مهر نامیرا» اظهار داشت: این مجموعه برشی از مهر مادری را با درامی خانوادگی و اجتماعی به نمایش می‌گذارد.  
 
اجرای نمایش «خاتون»  در حوزه هنری
نمایش آیینی «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم‌بخش از پنجشنبه 27 آبان‌ماه در حوزه هنری به روی صحنه می‌رود. به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری؛ نمایش «خاتون» که روایتی از وقایع خرابه شام و شهادت حضرت رقیه(س) است، از روز پنجشنبه 27 آبان‌ماه تا 10 آذرماه از ساعت 19 در تالار اندیشه حوزه هنری به روی صحنه می‌رود. این نمایش به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم‌بخش تهیه و تولید شده است. بازیگرانی همچون محمد ساربان، محمود راسخ‌فر، علی یعقوب‌زاده، افشین سنگ‌چاپ، کیمیا ملایی، پونه عبدالکریم‌زاده و لیلا بوشهری در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.
 
انتشار نماهنگ «طریق»  به مناسبت اربعین حسینی
نماهنگ «طریق» که در موسسه تصویر شهر تولید شده است، به مناسبت اربعین حسینی منتشر شد. به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر، نماهنگ «طریق» به کارگردانی احمد کشاورز با موضوع پیاده‌روی اربعین امام حسین علیه‌السلام تولید شده است. این نماهنگ که نگاهی گذرا دارد به اجتماع میلیونی و بی‌نظیر شیعیان جهان در کشور عراق؛ در موسسه تصویر شهر تولید شده و قرار است در همین ایام از شبکه نسیم و 3 سیما پخش شود.
 
برگزاری نشست جشنواره بین‌المللی تئاتر معلولان
نشست چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر معلولان در ساختمان بهزیستی برگزار و عنوان شد این دوره از جشنواره با شعار «جشن دوستی‌ها با احترام به تفاوت‌ها» از ۱۲ تا ۱۷ آذرماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.  به گزارش «وطن‌امروز»، در این نشست حسین نحوی‌نژاد معاون توانبخشی سازمان بهزیستی با بیان اینکه نباید روزمرگی‌ها سازمان بهزیستی را از وظیفه اصلی‌اش که امر پیشگیری است باز دارد، افزود: پیشگیری از تشدید و تعمیق معلولیت‌ها جلوگیری می‌کند. ما هنر را از اجزای تفکیک‌ناپذیر توانمندسازی می‌دانیم. هنر می‌تواند کار تیمی و همدلی را در بین معلولان بیشتر کند. در ادامه زهرا نوع‌پرست مدیر دفاتر بهزیستی نیز با اشاره به حضور ۳۵ گروه داخلی و ۶ گروه خارجی در چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر معلولان، گفت: از سال ۸۳ تا به حال ۴۰ جشنواره منطقه‌ای داشتیم. این دوره از جشنواره نیز در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی، کودک و نوجوان، بین‌الملل و مسابقه نمایشنامه‌نویسی برگزار می‌شود. در این نشست اصغر همت، مدیرعامل خانه تئاتر و از داوران بخش صحنه‌ای جشنواره نیز گفت: قدر هنر تئاتر در مملکت ما آنگونه که باید و شاید شناخته نشده و اهمال فراوانی از سوی مسؤولان به آن روا داشته شده است. در پایان این نشست نیز از پوستر چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر معلولان رونمایی شد.
 
محمود پاک‌نیت:
مسائل مالی مانع کیفیت سریال‌هاست
محمود پاک‌نیت گفت: مسائل مالی منشأ ضعف در فیلمنامه‌های ما است و به همین ترتیب به نویسنده‌ها می‌گویند کاری کم‌خرج، کم‌لوکیشن، کم‌بازیگر و... بنویس و باعث عدم خلاقیت نویسنده می‌شوند.
به گزارش فارس، محمود پاک‌نیت با اشاره به فعالیت‌های اخیرش در حوزه تصویر گفت: بعد از بازی در سریال «پریا» هنوز در هیج اثری ایفای نقش نکرده‌ام و مشغول بررسی پیشنهادها هستم. وی ادامه داد: متاسفانه مدتی است که به سختی می‌توان کاری را قبول کرد، آن هم به متن و فیلمنامه آثار بازمی‌گردد که اغلب جذابیت لازم برای بازیگر را ندارند. بازیگر سریال «نفس گرم» افزود: کمبود مسائل مالی دامنه گسترده‌تری دارد و به همین ترتیب تهیه‌کننده نیز به دنبال چیدن افراد کم‌خرج است و به سمت بازیگرهایی می‌رود که پول کمتری می‌گیرند! 

Page Generated in 0/0049 sec