printlogo


کد خبر: 167784تاریخ: 1395/8/27 00:00
اخبار

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام پورمحمدی
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور پیامی، درگذشت روحانی مبارز، پارسا و مردمی حجت‌الاسلام آقای حاج‌شیخ عباس پورمحمدی‌رفسنجانی را تسلیت گفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
با اندوه و تأسف خبر درگذشت روحانی مبارز و پارسا و مردمی، رفیق صمیمی و قدیمی جناب حجت‌الاسلام آقای حاج‌شیخ عباس پورمحمدی‌رفسنجانی را دریافت کردم. زندگی سراسر تلاش و خدمت همراه با اخلاص و سلامت نفس و بی‌اعتنائی به جلوه‌ها و زخارف مادی، خصوصیت برجسته این روحانی کم‌نظیر در همه دوران‌های حیات او است. در دوران اختناق طاغوت، با شجاعت و صراحت، پرچم نام و راه امام راحل را بر دوش داشت و در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیشرو خدمات‌رسانی به محرومان و اقدام‌های فرهنگی و اجتماعی در گستره‌ای وسیع بود. در همه دوران‌ها هرگز از مردم و بویژه طبقات محروم جدا نشد و هرگز جز راه خدا نپیمود. رحمت و غفران الهی شامل حال او باد.
به خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان و دیگر بازماندگان و همه دوستداران و آشنایان ایشان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای
۲۵ آبان ۱۳۹۵
 
بیش از 10 مدیر دوتابعیتی منافع کشور را به خطر انداخته‌اند
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: طی 2 سال گذشته بیش از 10 نفر از مدیران دوتابعیتی منافع کشور را به خطر انداخته‌اند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در برنامه گفت‌وگوی18:30 شبکه خبر، با اشاره به موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از مدیران ارشد و مسؤولان دوتابعیتی کشور، افزود: این افراد در سطح مدیران و تصمیم‌سازان کشور تاکنون خطرها و زیان‌های جبران‌ناپذیری برای کشور به بار آورده‌اند. نماینده مجلس از خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی ایران، سیروس ناصری عضو تیم
مذاکره کننده هسته ای در دولت اصلاحات، دری‌اصفهانی عضو کمیته اقتصادی، پولی و بانکی دولت یازدهم که مدال افتخار نیز دریافت کرد و نیز فردی که در تیم حقوقی مذاکرات هسته‌ای بود و اکنون فراری است، به عنوان نمونه‌هایی از افراد دوتابعیتی در کشور نام برد که خسارت‌های جبران‌ناپذیری به نظام و مردم زده‌اند.  وی در این زمینه افزود: با بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم طی 2 سال گذشته بیش از
10 نفر در این‌باره در سطح مدیران و تصمیم‌سازان کشور نفوذ کرده و منافع ملت را به مخاطره انداخته و کشور را به بیگانگان فروخته‌اند.  
 
اعلام آمادگی صد‌ها خبرنگار و فعال رسانه‌ای برای اعزام به سوریه
جمعی از شخصیت‌ها و فعالان رسانه‌ای ضمن تبریک و تسلیت شهادت محسن خزائی در بیانیه‌ای آمادگی خود را برای اعزام به سوریه برای به تصویر کشیدن مجاهدت‌ها و رشادت‌های جبهه مقاومت و مدافعان حریم اسلام و انسانیت اعلام کردند. خبرنگاران پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر انقلاب، مرکز رسانه قوه‌قضائیه، سازمان فضای مجازی سراج، روزنامه‌های کیهان، «وطن‌امروز»، صبح صادق، قدس، جوان و خبرگزاری‌های  فارس، تسنیم، مهر، میزان، رجا، نسیم، جهان‌نیوز، دانا، دفاع‌مقدس، اقتصاد تایمز، مخلصین، آخرین خبر و فناوری و نوآوری در این بیانیه با تاکید بر اینکه تحولات منطقه پر آتش غرب آسیا، نتیجه شعبده‌بازی و سحر رسانه‌ای غرب به عنوان اصلی‌ترین حامیان تروریسم است، آورده‌اند: «در چنین میدان نبردی، اجر آنانی که از پشت میزهای روزمرگی تحریریه‌ها و مقابل دوربین‌های بی‌رمق استودیوها خود را نجات داده و وارد این میدان نبرد نابرابر می‌شوند دوچندان است. این روزها جامعه رسانه‌ای کشور داغدار و البته مفتخر به پرکشیدن یکی دیگر از عاشقان این راه خطیر و نورانی است. شهید محسن خزائی که با نثار خون خود نشان داد به آنچه می‌گوید و گزارش می‌کند چنان ایمانی راسخ دارد که از بذل جان خویش نیز دریغ و پروایی ندارد». در پایان این بیانیه آمده است: «ما روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و اهالی رسانه ضمن تبریک و تسلیت شهادت این راوی صادق، ضمن تجدید عهد با آرمان‌های حضرت امام(ره) و انقلاب و اعلام تبعیت از مقام معظم رهبری، آمادگی خود را برای اعزام به سوریه برای به تصویر کشیدن مجاهدت‌ها و رشادت‌های جبهه مقاومت و مدافعان حریم اسلام و  انسانیت اعلام می‌کنیم».

Page Generated in 0/0052 sec