printlogo


کد خبر: 168114تاریخ: 1395/9/7 00:00
اخبار

پیشنهاد هادی رضوی به عوامل شهرزاد
تا روشن شدن پرونده «امامی» دستمزد نگیرید
سرمایه‌گذار شهرزاد یک گفت: برای آگاهی مردم ارزش قائل باشید و بگذارید ادامه تصویربرداری «شهرزاد» به بعد از حل مشکل آقای امامی موکول شود. به گزارش فارس، محمدهادی رضوی با اشاره به جلسه‌ای که با مسؤولان وزارت ارشاد داشته است، عنوان کرد: متاسفانه دوستان فکر می‌کردند من تنها ادعا مطرح کردم و اسنادی در دست ندارم این در حالی است که من علاوه بر اسناد و مدارک دارای 3 شاهد عاقل و بالغ هستم، یکی از شاهدها آقای سعید ملکان است. حتی آقای اسدزاده (تصویرگستر پاسارگاد) هم از قرارداد ما به هر دلیلی که آن را نمی‌دانم مطلع نبود. وی در پاسخ به این سوال که چرا مدارک را جهت اعاده حق به قوه قضائیه ارجاع نمی‌دهند، گفت: خوشبختانه یا متاسفانه من خلاف آنچه برخی افراد از من تصویر کرده و ساخته‌اند، اخلاق‌مدار هستم و قصد ندارم  یک پرونده با شکایت خصوصی  روی  پرونده  آقای  امامی  قرار دهم. این در حالی است که براساس قرارداد میان من و آقای امامی، محل دعاوی ما  معاونت سینمایی ارشاد مشخص شده است. نکته دیگر اینکه  وقتی وزارت ارشاد جلوی  پروانه ساخت و نمایشی که خود صادر کرده را می‌گیرد نیاز به قوه قضائیه و مراجع ذی‌صلاح نیست اما وقتی من براساس اسناد اعاده حق می‌کنم نیاز به قوه قضائیه است؟! دوستان بر این باورند که شهرزاد باعث رونق و جان گرفتن فضای سینما و شبکه خانگی شده و تمایلی به برهم زدن این روال ندارند. وی ادامه داد: متاسفانه دوستان مرا به بی‌اخلاقی متهم می‌کنند اما این عزیزان خود در ادامه ساخت «شهرزاد» بی‌اخلاقی می‌کنند.

آغاز ساخت «ماجرای نیمروز»  
«ماجرای نیمروز» دومین فیلم بلند سینمایی محمدحسین مهدویان به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی اوایل آذر ماه کلید خورد. به گزارش فارس، دومین فیلم بلند سینمایی محمدحسین مهدویان با تکمیل لیست بازیگران اوایل آذر ماه در حوالی تهران کلید خورد. مهدویان سال گذشته با فیلم موفق «ایستاده در غبار» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت و توانست جوایز متعددی را از آن خود کند.

معرفی کتابی درباره سبک زندگی در مراسم نماز جمعه
کتاب «سبک زندگی اسلامی در سیره رضوی» در نماز جمعه هفته پیش سراسر کشور معرفی شد. به گزارش فارس، کتاب «سبک زندگی اسلامی در سیره رضوی» در نماز جمعه سراسر کشور معرفی شد. سبک زندگی اسلامی یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در سال‌های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. کتاب «سبک زندگی اسلامی در سیره رضوی» یکی از کتاب‌های بسیار خوبی است که با نگاه به سیره حضرت امام رضا(علیه‌السلام) سبک زندگی ایده‌آل دینی و اسلامی را به خواننده خود معرفی می‌کند.

«سلفی با ابومهدی» آماده نمایش شد
وحید فراهانی گفت: مستند «سلفی با ابومهدی» را در عملیات فلوجه که خود در آنجا حضور داشتیم، ساختیم. به گزارش فارس، وحید فراهانی مستندساز گفت: در چندین سفر که به عراق داشتیم دنبال این بودیم که با ابومهدی مصاحبه‌ای داشته باشیم. در عملیات فلوجه خبرنگاران زیادی حضور داشتند و ما سعی کردیم به سمت یک شخصیت برویم تا بتوانیم کاری متفاوت‌تر انجام دهیم، بعد از یک هفته رایزنی توانستیم او را ببینیم و زمانی را برای مصاحبه و فیلمبرداری‌مان هماهنگ کنیم. یک هفته نیز در کنار او بودیم اما سعی می‌کردیم خیلی پا پیچش نشویم، چرا که او مشغله‌های کاری و ذهنی زیادی داشت. وی افزود: یکی از آرزوهایم این بود که درباره وی یک مستند بسازم. مصاحبه‌هایی که با وی انجام شده است برخی‌شان قبل از خوابش بوده، چرا که واقعا او زمانی برای این کارها نداشت.  امیدوارم مخاطبان این مستند را دوست داشته باشند.

انتشار مجموعه شعر رضا اسماعیلی
جدیدترین مجموعه شعر رضا اسماعیلی با عنوان «سمت روشن دنیا» با مقدمه‌ای از اکبر اکسیر منتشر شد. به گزارش فارس، جدیدترین مجموعه شعر رضا اسماعیلی با عنوان «سمت روشن دنیا» با مقدمه‌ای از اکبر اکسیر منتشر شد. این مجموعه شعر که نخستین مجموعه مستقل آزادسروده‌های اوست در بردارنده 224 قطعه سپیدسروده کوتاه با مضامین غنایی، اجتماعی است.


Page Generated in 0/0058 sec