printlogo


کد خبر: 168116تاریخ: 1395/9/7 00:00
رویدادها

برگزاری هشتمین یادواره «شب عاشورایی»
 هشتمین یادواره «شب عاشورایی» به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن اجتماعات دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود. به گزارش فارس، هشتمین یادواره «شب عاشورایی» به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با مشارکت فرهنگسرای رضوان، فرهنگسرای اشراق، شهرداری و بنیاد شهید منطقه 4 و نهاد نمایندگی ولی‌فقیه دوشنبه هشتم آذرماه مصادف با سالروز رحلت پیامبراعظم (ص) از ساعت 19 تا 21 در سالن اجتماعات دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.  

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی:
فیلم کاهانی کلاً قابل نمایش نیست
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: مشکل فیلم قابل اصلاح نیست که اصلاحیه خورده باشد، کلاً قابل نمایش نیست. به گزارش تسنیم، حبیب ایل‌بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی درباره فیلم «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا» گفت: فیلم آقای کاهانی پروانه نمایش دریافت نکرده است و نمی‌تواند به هیچ عنوان به نمایش درآید. وی درباره احتمال اکران این فیلم جنجالی در آینده گفت: مشکل این فیلم قابل اصلاح نیست که اصلاحیه خورده باشد، کلاً قابل نمایش نیست.

تجلیل از رضا فیاضی در جشنواره تئاتر کودک
براساس تصمیم شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بزرگداشت بیست‌وسومین دوره جشنواره به‌پاس سال‌ها تلاش و خدمت مؤثر به هنر تئاتر کودک و نوجوان به رضا فیاضی پیشکسوت این هنر اختصاص یافت. به گزارش تسنیم، رضا فیاضی، بازیگر، نویسنده، صداپیشه، کارگردان و مجری ایرانی متولد 1322 در اهواز است که در طول سال‌ها فعالیت هنری در بیش از 70  اثر هنری شامل تئاتر، سینما و سریال تلویزیونی حضور داشته است.

کوچ اجباری بازیگر تئاتر
پیام دهکردی، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون که چندی است از تهران به لاهیجان هجرت کرده، می‌گوید برای زنده ماندن این تصمیم را گرفته است. به گزارش مهر، دهکردی درباره دلایل این هجرت و فعالیت این روزهای خود گفت: واقعیت این است که در این سال‌ها در حوزه بازیگری و کارگردانی تئاتر و حتی تولید متن، آموزش و پست‌های اجرایی در حوزه هنرهای نمایشی به جد فعال بودم و البته همواره منتقد. وی افزود: من در تهران به نهایت ناامیدی رسیدم و این در حالی است که اصلا دوست ندارم در زندگی ناامید بمانم. احساس کردم برای زنده بودن باید هجرت کنم. بعد از بررسی‌های فراوان جمع‌بندی نهایی من این بود که به لاهیجان هجرت کنم. این بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون افزود: تا زمانی که رفتارها و جریان‌های فرهنگی تابع هیجان و تصمیمات مقطعی و گذراست به هیچ نتیجه‌ای نخواهیم رسید. تئاتر هیچگاه برای من تجارت نبود، تئاتر برای من نان به نرخ روز خوردن نبود که بخواهم فلان فرد را بیاورم که کارم فروش داشته باشد. معتقدم همچنان مساله اصلی تئاتر این است که «نخواستن یا نتوانستن، مساله این است»؛ اینکه مدیران نمی‌خواهند یا نمی‌توانند تئاتر ایران را بسامان کنند که من می‌گویم نمی‌خواهند اگرنه این مقوله می‌توانست حل شود.

ساخت سریال تعاملی «پیکسل»
« پیکسل» عنوان نخستین سریال تعاملی ایران است که تولید فاز اولش بزودی به پایان می‌رسد. به گزارش «وطن امروز»، برزو ارجمند، جواد یحیوی و نرگس محمدی بازیگران تازه پروژه «پیکسل» هستند که جلوی دوربین محمود معظمی رفته‌اند. حامد عنقا طراح، نویسنده و تهیه‌کننده سریال «پیکسل» است و ساختار روایی آن را با فرمتی جدید پایه‌ریزی کرده است. این سریال نخستین تجربه «سریال تعاملی» به‌حساب می‌آید که بیننده‌ها در روند روایت داستان آن مشارکت دارند. جزئیات و کیفیت مشارکت مخاطبان در قصه طی هفته‌های آینده اعلام خواهد شد. «پیکسل» در ژانر معمایی ساخته می‌شود و داستان آن حول و حوش یک اتفاق هولناک شکل می‌گیرد، اتفاقی که موجب می‌شود زندگی یک خواننده معروف و پرطرفدار با سرنوشت 2 سوپراستار سینما گره بخورد. اما چه کسی این اتفاق را رقم زده و آن را جلو می برد؟


Page Generated in 0/0057 sec