printlogo


کد خبر: 168134تاریخ: 1395/9/7 00:00
کوتاه و گویا

  پیمان قربانی، شهردار منطقه 19 با اشاره به اتمام طرح شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل گفت: خدمات حمایتی این طرح ویژه در طول سال شامل تهیه بسته‌های حمایتی، خدمات  درمانی و عمرانی می‌شود و میزان حمایت‌ها نیز براساس درجه‌بندی متفاوت خواهد بود.
  انجمنی، شهردار منطقه 15 درباره خدمت‌رسانی به شهروندان در روزهای برفی گفت: با توجه به وجود بزرگراه‌های حساس و شریان‌های اصلی در این منطقه به طول بیش از 46 کیلومتر 8 سایت برف‌روبی در محورهای بزرگراهی امام علی(ع)، امام رضا(ع)، آزادگان، بعثت و بسیج تجهیز شده و نسبت به آماده‌باش ماشین‌آلات و نیروی انسانی کارآمد به جهت پیشگیری از وقوع هرگونه حوادث ناگوار ناشی از یخ‌زدگی و لغزندگی معابر اقدام شده است.
  حمید محسنی، شهردار منطقه 9 از تحقق 60 درصد از برنامه‌های فرهنگی این منطقه با همکاری حوزه بسیج ناحیه حمزه سیدالشهدا(ع) و پایگاه‌های مقاومت بسیج خبر داد و گفت: برگزاری مانورهای امداد و نجات، تورهای گردشگری و مذهبی، برگزاری جلسات قرآنی و برنامه‌های مناسبتی و مذهبی از جمله کارهایی بوده که به صورت مشارکتی انجام شده است.
  حجت‌الاسلام عبدالحسین مسلمی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به نقش اساسی و موثر پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات گفت: ده‌ها ویژه‌برنامه با محوریت محرومیت‌زدایی در قالب طرح‌هایی با رویکرد ارائه خدمات سلامت‌محور، کاهش آسیب‌های اجتماعی محلات، رسیدگی به آموزش کودکان بازمانده از تحصیل در قالب طرح جهاد مهربانی، رسیدگی به وضعیت بانوان بی‌سرپرست و بدسرپرست خانوار، شناسایی افراد نیازمند و محروم و... در حال بررسی و اقدام است.
  تربت‌جو، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 13 از ارائه خدمات ویژه به معلولان و سالمندان با نصب دستگاه بالابر در منازلی که امکان آن را داشته باشند، مناسب‌سازی  مسیر تردد معلولان  با همسطح‌سازی پیاده‌روها، نصب پل همسطح و احداث رمپ ایستگاه‌های اتوبوس خبر داد.
  محمدرضا موسوی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 3 با توجه به شروع فصل سرما گفت: در سال جاری علاوه بر  ماشین‌آلات مکانیزه برف‌روبی، شن‌پاش و نمک‌پاش همچنین از نمک‌های سازگار با محیط زیست با حجم کمتر و آسیب کمتر   به محیط زیست در  دستگاه‌های مکانیزه استفاده می‌شود.
  حمید بهرامی، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از برگزاری برنامه‌های سوگواری و سخنرانی در روز یکشنبه 7 آذر همزمان با رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در مساجد و سراهای محلات این منطقه خبر داد. برگزاری مراسم «شب شعر رضوی» در سرای محله شریعتی شمالی و مراسم شب شعر و توزیع غذای نذری در سرای محله شریعتی جنوبی از جمله این برنامه‌ها عنوان شده است.
  عبدالرضا مهاجری‌نژاد، سرپرست سومین فصل کاوش شهر قدیم «ناتل» از آغاز کاوش‌ها در این شهر پس از وقفه‌ای 6 ساله خبر داد و گفت: کاوش این فصل در ادامه پژوهش‌های پیشین شامل شناسایی، مستندسازی و پیگردی ساختارهای معماری مربوط به دوره صفوی در قسمت دروازه شمالی، حصار و خندق قلعه شهر قدیم ناتل است.
  مسعود خسروی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 از ثبت اطلاعات بلوکی مکان‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، مذهبی، سمن‌ها، ابنیه تاریخی، بهداشتی، فراغتی و ورزشی محلات بیست‌ویک‌گانه این منطقه در قالب طرح «نیم‌رخ اجتماعی و فرهنگی» خبر داد.
 


Page Generated in 0/0059 sec