printlogo


کد خبر: 168156تاریخ: 1395/9/7 00:00
فرمانده کل سپاه:
مخالفان داخلی ضدانقلاب سیاسی هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تبدیل تهدیدات نظامی علیه ایران به فرصت گفت و با اشاره به شکست فتنه 88 با حماسه 9 دی تاکید کرد مخالفان و ضدانقلاب‌های داخلی نیز نسبت به تحرکات امنیتی علیه ایران ناامید شده اند.
او در تشریح مخالفان داخلی گفت، منظورش «مفهوم ضدانقلاب سیاسی» بوده که می‌خواهد در مقابل بیانات رهبری و اهداف انقلاب بایستد. سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و حرکت‌های جهادی استان مازندران در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه وظیفه سپاه پاسداران در حفظ درست اهداف انقلاب اسلامی در حوزه مأموریت غیرمحافظه‌کارانه دیده شده است، بیان کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی را حفظ کنیم نخست باید بدانیم جدی‌ترین و مهم‌ترین تهدیدات مهم امروز علیه انقلاب چیست.
وی با بیان اینکه وظیفه سپاه پاسداران در حفظ درست اهداف انقلاب اسلامی در حوزه مأموریت، غیرمحافظه‌کارانه دیده شده است، بیان کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی را حفظ کنیم نخست باید بدانیم جدی‌ترین و مهم‌ترین تهدیدات مهم امروز علیه انقلاب چیست.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خطر فرهنگی و اجتماعی بزرگ‌ترین خطر امروز برای مردم و انقلاب تلقی می‌شود، یادآور شد: تهدیدات نظامی و امنیتی علیه ایران به فرصت تبدیل شده و در جنگ 8 ساله این فرصت به صدور درس مقاومت و ایستادگی ملت ایران در تهدیدات شرق و غرب تبدیل شد که در جهان خودنمایی می‌کند. مهم‌ترین پیام دفاع‌مقدس درس ایستادگی، مقاومت و رشادت رزمندگان وطن بوده که به جهان صادر شده است.
به گزارش تسنیم، سرلشکر جعفری با بیان اینکه فتنه 88 با رشادت و ایمان بالای مردم ایران به حماسه 9 دی مبدل شد، گفت: به‌نظر می‌رسد مخالفان داخلی و ضدانقلاب‌های داخلی نیز نسبت به تحرکات امنیتی علیه ایران ناامید شده‌اند. منظور بنده از مخالفان داخلی مفهوم ضدانقلاب سیاسی است که می‌خواهد در مقابل بیانات رهبری و اهداف انقلاب بایستد.
وی با اشاره به دیدار شهریور امسال فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری تأکید کرد: ایشان در این دیدار بر حرکت اقتصادی سپاه در عرصه اقتصاد مقاومتی تاکید کردند. مهم‌ترین نکته در حوزه اقتصاد مقاومتی این است که دست‌اندرکاران اقتصاد مقاومتی بدانند صنایع تبدیلی و تضمین فروش محصولات تولیدشده باید در این حوزه تقویت شود. فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در عرصه جهاد اقتصادی وظیفه سپاه محرومیت‌زدایی است، از ادغام جهاد سازندگی با کشاورزی انتقاد کرد و گفت: این اقدام دولتمردان وقت، لطمه بزرگی به نظام و کشور وارد کرد، چراکه در قالب جهاد سازندگی، طرح‌های بزرگ عمرانی، اقتصادی و محرومیت‌زدایی در جامعه ایجاد شد که اکنون کمتر مشاهده می‌شود.
 


Page Generated in 0/0051 sec