printlogo


کد خبر: 168735تاریخ: 1395/9/22 00:00
اخبار

رئیس دفتر رهبر انقلاب از حجت‌الاسلام قرائتی عیادت کرد
رئیس دفتر امام خامنه‌ای صبح دیروز با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی عیادت کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری صبح دیروز یکشنبه با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران به نمایندگی از رهبر حکیم انقلاب اسلامی از حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی عیادت کرد. رئیس دفتر مقام معظم رهبری در جریان عیادت از حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در جریان روند معالجه قرار گرفت و برای ایشان دعا و آرزوی سلامتی کرد.

سران فتنه نجس سیاسی هستند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بنده قبلا سران فتنه را نجس سیاسی خوانده‌ام، اکنون هم روی این موضع اصرار دارم؛ سران فتنه نجس سیاسی هستند که با آب زمزم هم تطهیر نمی‌شوند. سردار غلامحسین غیب‌پرور در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای 5 سال اخیر سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با بسیج، با اشاره به موضع‌گیری‌های رسانه‌های معاند و ضدانقلاب پس از انتصاب وی به ریاست سازمان بسیج گفت: موضع من در برابر فتنه و سران آن همان صحبت‌هایی که قبلا انجام داده‌ام است و هیچ تغییری نکرده است.وی ادامه داد: بنده قبلا سران فتنه را نجس سیاسی خوانده‌ام، اکنون هم روی این موضع اصرار دارم؛ سران فتنه نجس سیاسی هستند که با آب زمزم هم تطهیر نمی‌شوند مگر اینکه یک زمانی بیایند در ساحت ملت و رهبری معظم انقلاب توبه کنند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: موضع بنده در این باره کاملا روشن است، یکی از افتخارات ما این است که در ماجرای فتنه شفاف عمل کردیم و حضرت آقا می‌فرمایند: «پاسداری غیرمحافظه‌کارانه» و ما باید این دستور رهبری را عمل کنیم. سردار غیب‌پرور گفت: من در صیانت از انقلاب به هیچ وجه اهل مماشات نیستم؛ رسانه‌ها و سایت‌های معاند و ضدانقلاب هم هرچه می‌خواهند بگویند و بنویسند.

چند برابر فساد بابک زنجانی در دولت یازدهم رخ داده است
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در این دولت چندین برابر خطای بابک زنجانی خطا شده است ولی چون این دولت، دولت محرمانه‌هاست کسی از آن باخبر نمی‌شود. به گزارش فارس، علیرضا زاکانی پس از پایان جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت دولت، وزارت نفت و سیداحمد موسوی از خود در جمع خبرنگاران گفت: امروز بیش از یک ساعت و نیم لایحه دفاعیه خود را در پاسخ به شکایات مطرح شده به دادگاه ارائه دادم. وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره دلیل شکایت‌های صورت‌گرفته از وی بویژه از سوی وزارت نفت، گفت:‌ امروز چندین برابر آنچه بابک زنجانی خطا کرده در همین دولت رخ داده است و در برخی موارد تا 8 دلار در هر بشکه به بعضی افراد تخفیف و پورسانت داده‌اند. زاکانی ادامه داد: در ابتدای سال 95 جلوی این روند توسط یکی از مقامات عالیرتبه نظام گرفته شد، اما چندی پیش خبردار شدم هنوز به بهانه قراردادهای گذشته این کار انجام می‌شود. نماینده سابق مجلس گفت: چندین برابر فساد بابک زنجانی در این دولت به‌وقوع پیوسته ولی چون این دولت، دولت محرمانه‌هاست و همه‌چیز را مخفی می‌کند کسی از آن باخبر نمی‌شود. وی تشکیل یک حرکت انقلابی در برابر شبکه‌های فساد را تنها راه مقابله با این شبکه‌ها دانست و تأکید کرد: امیدوارم صحبت‌های امروز من در دادگاه منشأ یک تغییر بزرگ شود چون مردم نمی‌نشینند که عده‌ای سرمایه آنها را به یغما ببرند. زاکانی در پایان تصریح کرد: متأسفانه جای شاکی و متشاکی عوض شده و درشرایطی که ما می‌گوییم باید برخی پول بیت‌المال را بازگردانند ولی به ما می‌گویند برو شکایت کن.


Page Generated in 0/0054 sec