printlogo


کد خبر: 168766تاریخ: 1395/9/22 00:00
اخبار

چلسی در خطر کسر امتیاز
براساس گزارش یک رسانه انگلیسی احتمال کسر امتیاز از آبی‌پوشان لندنی وجود دارد. به گزارش  تسنیم، براساس گزارش نشریه ساندی‌میرر انگلیس، تیم فوتبال چلسی به دلیل درگیری بازیکنانش در پایان دیدار هفته گذشته خود مقابل منچسترسیتی در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس و تکرار در زیرپا گذاشتن قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) با خطر کسر امتیاز روبه‌رو است. پس از تکل خشن سرخیو آگوئرو روی پای داوید لوئیز در دقایق پایانی بازی که به برتری 3 بر یک آبی‌پوشان لندنی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر انجامید، آگوئرو و فرناندینیو از من‌سیتی در پی درگیری بازیکنان، کادرفنی و ذخیره‌های 2 تیم از زمین اخراج شدند. آگوئرو و فرناندینیو پس از این بازی به ترتیب با 4 و 3 جلسه محرومیت از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه شدند و حالا براساس گزارش ساندی‌میرر احتمالاً جریمه سنگین‌تری در انتظار چلسی خواهد بود که همان کسر امتیاز است. چلسی در 19 ماه گذشته 4 بار به دلیل رفتار نامناسب بازیکنانش و نقض قوانین FA جریمه شده است. نمونه بارزش هم مربوط به دیدار مقابل تاتنهام در اواخر فصل گذشته بود که 9 بازیکن از داور کارت زرد گرفتند و اتحادیه فوتبال انگلیس باشگاه چلسی را جریمه سنگینی کرد و به آنها هشدار داد در صورت تکرار چنین رفتاری ممکن است با کسر امتیار مواجه شوند. اگر FA از چلسی امتیاز کسر کند، در 26 سال اخیر این نخستین‌باری خواهد بود که در بالاترین سطح فوتبال انگلیس کسر امتیاز صورت می‌گیرد.

عذرخواهی بازیکن متقلب
اسنادگراس، بازیکن هال‌سیتی به خاطر تمارض خود که منجر به اعلام پنالتی در دیدار مقابل کریستال‌پالاس شد عذرخواهی کرد. به گزارش  فارس، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ جزیره هال‌سیتی میزبان کریستال‌پالاس بود. این دیدار حساس که بین قعرنشینان انگلیس برگزار شد سرانجام با نتیجه پرگل 3 بر 3 به پایان رسید. گل اول زردپوشان را رابرت اسنادگراس از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. صحنه اعلام پنالتی که به وضوح نشان از تمارض این بازیکن داشت واکنش‌هایی را در پی داشت. آلن پاردیو، مربی کریستال‌پالاس اظهار داشت: مهاجم هال باید از خود شرمسار باشد. یک تقلب محض بود. مارک فلان، مربی هال‌سیتی نیز گفت: داور کارش قضاوت است و مثل خیلی از زمان‌ها که به ضرر ما شده این‌بار به نفع ما شد و من توضیحی نخواهم داشت. پس از پایان بازی اسنادگراس در صفحه مجازی خود نوشت: عذرخواهی می‌کنم. فکر کردم می‌خواهد تکل بزند به خاطر همین ادامه دادم تا خطا بگیرم اما به هیچ‌وجه پنالتی نبود! هال‌سیتی با 12 امتیاز در رتبه نوزدهم قرار دارد و پالاس با 15 امتیاز جایگاه پانزدهم را به خود اختصاص داده است.

6 دانش‌آموز درلیست نهایی تیم امید
6 بازیکن تیم‌های‌ فوتسال دانش‌آموزی به تیم‌ملی امید ایران راه پیدا کردند. تیم‌ملی امید فوتسال ایران از ماه گذشته کار خود را آغاز کرده و در حال آماده‌سازی برای شرکت در رقابت‌های زیر 20سال آسیا است و به همین منظور علی صانعی، سرمربی این تیم پس از تست حدود 200 فوتسالیست جوان و مستعد، در نهایت 20 بازیکن برای بازی با روسیه و دیدارهای تدارکاتی آتی به خدمت گرفته است. در لیست سرمربی تیم‌ملی امید نام
6 بازیکن تیم‌های منتخب دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران و آذربایجان‌غربی به چشم می‌خورد که پیش از دعوت به تیم‌ملی در رقابت‌های جام‌جهانی دانش‌آموزی ایتالیا 2014 و کرواسی2016 به عنوان بازیکن بومی یا یار کمکی از سایر استان‌ها در غالب این تیم‌ها حضور داشته و به عنوان نایب‌قهرمانی دانش‌آموزان جهان دست یافته بودند. بهنام فعال، توحید لطفی، ابوالفضل شهبازی، هاشم سجادیان، سجاد امانی و سینا صمدی در تیم‌ملی امید در 2 بازی دوستانه اخیر برابر روسیه نیز خوش درخشیدند و غالبا شاکله اصلی تیم‌ملی را به خود اختصاص داده بودند.

محرومیت کمک‌داور ال‌کلاسیکو
کمک‌داور ال‌کلاسیکو به یک دلیل خاص محروم شد. روزنامه آ.اس چاپ اسپانیا مدعی شد فدراسیون فوتبال اسپانیا، یکی از کمک‌داورهای ال‌کلاسیکوی اخیر را به دلیل خوش و بش با بازیکنان بارسلونا در رختکن 2 جلسه از قضاوت محروم کرده است. صحبت بیش از اندازه با بازیکنان یک تیم در لیگ اسپانیا ممنوع شده و اشخاص خاطی جریمه می‌شوند. در این شرایط گولس گومس، داور بازی هم به دلیل قضاوت بحث‌برانگیز در ال‌کلاسیکوی هفته گذشته زیر ذره‌بین کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیاست.


Page Generated in 0/0057 sec