printlogo


کد خبر: 168791تاریخ: 1395/9/23 00:00
اخبار

تأکید آیت‌الله وحیدخراسانی بر حفاظت از جمهوری اسلامی
آیت‌الله وحید: با وجود سید خیال‌مان راحت است
حضرت آیت‌الله وحیدخراسانی در دیداری که شماری از اعضای شاخص جامعه مدرسین با وی داشتند، ضمن تاکید بر اینکه تضعیف نظام جایز نیست، تاکید کرد با وجود این سید(رهبر انقلاب) خیال‌مان راحت است. به گزارش رسا، آیت‌الله عباس کعبی از اعضای جامعه مدرسین و نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در میزگرد علمی سی‌ودومین نشست انجمن فارغ‌التحصیلان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اظهار داشت: روشنفکران ضددین امروز نیز در حال تلاشند با نفوذ در روحانیت، از آنها علیه اسلام و انقلاب استفاده کنند. لذا هرگز هیچ جریان حوزوی، نمی‌تواند براساس مبنای خودش مخالف انقلاب باشد اما به خاطر در صحنه نبودن و بصیرت نداشتن به آلت دست دشمن تبدیل می‌شود. آیت‌الله کعبی ادامه داد: امروز علاوه بر تمرکز بر اسلام منهای روحانیت،‌ تز روحانیت علیه روحانیت نیز توسط دشمن پیگیری می‌شود. آیت‌الله کعبی ادامه داد: برخی علما که در گذشته هرچند نظرشان بر ولایت‌مطلقه فقیه است اما گمان می‌کردند هرگز علما مبسوط‌الید نمی‌شوند تا حکومت تشکیل دهند. امام(ره) این امید را ایجاد کرد که می‌توان نظام اسلامی را ایجاد کرد و لذا اقدام کرد. وی با اشاره به برخی شائبه‌ها و شایعات درباره مراجع تقلید گفت: هیچ یک از مراجع، با نظام اسلامی مخالف نیستند؛ بنده با آیت‌الله مؤمن، آیت‌الله شب‌زنده‌دار و آیت‌الله مقتدایی خدمت حضرت آیت‌الله‌العظمی وحیدخراسانی رسیدیم. ایشان گفت:‌ امروز حفظ نظام اوجب واجبات است و تضعیف آن جایز نیست و ما با وجود این سید (رهبری) خیال‌مان راحت است و نگرانی ما نسبت به آینده- یعنی 100 سال دیگر- است.

دستور رهبر انقلاب برای اختصاص ۵۰۰میلیون دلار به سیستان‌وبلوچستان
رئیس مجلس با بیان اینکه اقدامات سپاه در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم کشور قابل تقدیر است، گفت: اخیراً رهبر معظم انقلاب دستور دادند ۵۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای آبادانی استان سیستان‌وبلوچستان اختصاص پیدا کند. به گزارش  تسنیم، علی لاریجانی در مراسم افتتاح 12 بیمارستان صحرایی جنوب شرق کشور در زاهدان گفت: با وجود اینکه وظیفه اصلی سپاه به عنوان نیروی نظامی ایجاد امنیت است بویژه مقابل دشمنان خارجی اما این نهاد با روحیه انقلابی و مجاهدانه با توجه به استعداد خود در دورترین نقاط کشور بستر خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان را فراهم کرده است. وی با اشاره به مشکل کم‌آبی موجود در سطح کشور عنوان کرد: مشکل کم‌آبی از مشکلات مهم سیستان‌وبلوچستان است، بنابراین تلاش می‌شود در برنامه ششم سهم مناسبی برای حل این مشکل در استان دیده شود. وی با اشاره به توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به استان سیستان‌وبلوچستان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در جلسات متعدد تاکید دارند مسؤولان کشور به این استان توجه بیشتری داشته باشند. ایشان اخیراً دستور دادند 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای آبادانی استان سیستان‌وبلوچستان اختصاص پیدا کند.


جزئیات انهدام یک تیم تروریستی در لحظه ورود به کشور
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: 3 شب قبل[شنبه‌شب] یک تیم تروریستی که قصد عملیات انتحاری در کشور را داشت در لحظه ورود به مرزهای ایران نابود شد. علاءالدین بروجردی در دوازدهمین گردهمایی مسؤولان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: خوشبختانه اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات و سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در مقابله با تیم‌های تروریستی آمادگی بسیار خوبی دارند که بارها شاهد خنثی‌سازی عملیات‌های تروریستی بوده‌ایم. وی افزود: دشمن با ایجاد و حمایت از گروهک‌های تروریستی و تکفیری، برخی کشورهای منطقه را نا امن کرد تا در نتیجه به ملت ایران آسیب وارد کند، حال آنکه بعد از گذشت سال‌ها حضور گروه‌های تروریستی در سوریه و عراق، اکنون رفته رفته آنها طعم شکست را می‌چشند و برای شان بسیار سخت است در چنین شرایطی، ملت ایران از امنیت و آرامش بالایی برخوردار است.


Page Generated in 0/0163 sec