printlogo


کد خبر: 168815تاریخ: 1395/9/23 00:00
سرخط خبر

 علی‌اکبر مهرفرد، قائم‌مقام بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای جلوگیری از ضرر و زیان باغداران از افت قیمت پرتقال در بازار، عملیات خرید تضمینی این محصول در 3 سطح کیفی و با 3 نرخ درجه یک ۸۷۵ تومان، درجه دو ۷۲۰ تومان و درجه سه ۵۵۰ تومان آغاز شد.
 هیات 600 نفره‌ای از کشور روسیه وارد تهران شد تا در سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در تهران شرکت کنند. در این هیأت 600 نفره، مدیرانی از شرکت‌های نفتی و گازی روسیه شامل لوک اویل، گازپروم، روس‌نفت، تی‌ان‌کی، بی‌پی و سورگوت‌نفته‌گس حضور دارند که در قالب برگزاری جلسات رسمی و غیررسمی مشترک، رایزنی‌های خود را با مدیران صنعت نفت و شرکت‌های نفتی ایرانی آغاز کردند.
 رئیس اداره توسعه ابزارهای نوین مالی بورس کالا گفت: نخستین قرارداد اختیار معامله خرید سکه طلا (call option) روز چهارشنبه این هفته روی قرارداد تحویل سکه در سررسید دی ماه 95 با اهرم 10 درصدی راه‌اندازی می‌شود. سبک اعمال در سررسید این قراردادها اروپایی و از هرگونه مالیات معاف خواهد بود.
 براساس آمارهای بانک مرکزی، دولت در هفت ماه ابتدای سال جاری، ۵۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل مالیات‌ها درآمد کسب کرده است.
 اصغر فخریه‌کاشان، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: قرارداد خرید ۸۰ فروند هواپیمای بوئینگ براساس مجوز اوفک انجام شده و از نظر قانونی هیچ‌کس نمی‌تواند در آینده خللی به آن وارد کند.
 معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طی سال‌های ۸۱ تا ۹۲ قیمت‌ها 6/5 و دلار 5 برابر شد و رکود 8/6درصدی را تجربه کردیم. در همین مدت قیمت زمین ۱۴ برابر و ساختمان نیز 6/11 برابر شد.
 ولی‌الله سیف، رئیس‌کل بانک مرکزی می‌گوید از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه حدود ۶۴ میلیون قطعه چک به ارزش بیش از ۳ میلیون میلیارد ریال در سامانه چکاوک تبادل شده است.
 


Page Generated in 0/0105 sec