printlogo


کد خبر: 168829تاریخ: 1395/9/23 00:00
اخبار

قرعه تکراری برای پی‌اس‌جی و بارسلونا
تیم‌های حاضر در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از برگزاری قرعه‌کشی حریفان خود را شناختند. قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی عصر روز دوشنبه در سوییس برگزار شد و ۱۶ تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند. تیم‌های اتلتیکومادرید، بارسلونا، لسترسیتی، یوونتوس، ناپولی، آرسنال، موناکو و بوروسیا دورتموند در سید یک و پاری‌سن‌ژرمن، رئال‌مادرید، بنفیکا، بایرن‌مونیخ، منچسترسیتی، سویا، لورکوزن و پورتو در سید 2 قرار داشتند. پس از انجام قرعه‌کشی تیم‌ها باید به شکل زیر با هم دیدار کنند: منچسترسیتی- موناکو، رئال‌مادرید- ناپولی، بنفیکا- بوروسیادورتموند، بایرن مونیخ- آرسنال، پورتو- یوونتوس، بایر لورکوزن- اتلتیکومادرید، پاری‌سن‌ژرمن- بارسلونا و لسترسیتی- سویا. بازی‌های رفت در روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن و ۳ و ۴ اسفند برگزار می‌شود و بازی‌های برگشت در روز‌های17 و 18و در ادامه در روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفند انجام خواهد شد.

دلخوری منصوریان از عملکرد 2 بازیکن
امید ابراهیمی و بختیار رحمانی نتوانستند توقعات سرمربی آبی‌ها را برآورده کنند.
به گزارش شفقناورزشی، امید ابراهیمی و بختیار رحمانی مثل اکثر بازیکنان استقلال در دیدار مقابل تراکتورسازی عملکرد ضعیفی داشتند. رابسون، پادوانی، کریمی، حیدری، رحمتی و... از جمله بازیکنانی هستند که مثل این دو خوب نبودند. با این حال منصوریان و دستیارانش پس از آنالیز دقیق بازی استقلال و تراکتورسازی به این نتیجه رسیدند که ابراهیمی و رحمانی از نظر فنی جزو ضعیف‌ترین بازیکنان بودند. البته ابراهیمی معتقد است در وسط زمین تنهاست و این مساله برایش مشکل‌ساز است. بختیار هم در هفته‌های گذشته به طور کلی نتوانسته خواسته‌ها را برآورده کند.

بازیکن چاپه‌کوئنسه پس از به‌هوش آمدن چه گفت؟
هلیو نتو، یکی از بازماندگان سانحه هوایی کلمبیا پس از به هوش آمدن درباره فینال جام آمریکای جنوبی پرسید. به گزارش ایسنا به نقل از آ. اس، هواپیمای حامل بازیکنان چاپه‌کوئنسه 2 هفته پیش در کلمبیا سقوط کرد و ۱۹ نفر از اعضای این تیم جان خود را در این حادثه از دست دادند. این تیم برزیلی برای برگزاری دیدار نهایی جام آمریکای‌جنوبی به کلمبیا سفر می‌کرد. 3 بازیکن تیم برزیلی از این حادثه جان سالم به در بردند که «هلیو نتو» یکی از آنهاست. او که در کما به سر می‌برد، بالاخره به هوش آمد و نخستین سوالی که پرسید، درباره فینال جام آمریکای جنوبی بود. نتو گفت: در دیدار نهایی چه اتفاقی افتاد و چه تیمی قهرمان شد؟ او پس از به هوش آمدن حادثه‌ کلمبیا را به یاد نداشت و نمی‌دانست بیشتر اعضای تیم‌شان در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند و بازی به این علت لغو شده است. کارلوس مندوسا، پزشک بازیکن تیم چاپه‌کوئنسه در این رابطه گفت: نباید در این شرایط درباره اتفاق رخ داده به او حرفی بزنیم. به او شوک وارد می‌شود و بر شرایط جسمانی‌اش تاثیرگذار خواهد بود. ۴۸ ساعت آینده اهمیت زیادی در وضعیت او دارد.
 
کسب 2 مدال طلا توسط کمانداران ایران
در سومین روز از رقابت‌های جام‌جهانی داخل سالن تیر و کمان که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، کمانداران نونهال، نوجوان و جوان موفق به کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز شدند. در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی داخل سالن تیر و کمان و در رشته‌های ریکرو و کامپوند دختران و پسران که در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است، کمانداران کشورمان تا این لحظه موفق به کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز شدند.

تصویر شماره جدید مجله «فرانس‌فوتبال» لو رفت
براساس تصویر لو رفته، ستاره پرتغالی سفیدپوشان مادریدی برنده توپ طلای سال ۲۰۱۶ است. به گزارش تسنیم، در حالی که برنده توپ طلای سال 2016 شب گذشته به طور رسمی در مراسمی در پاریس از سوی مجله معتبر «فرانس‌فوتبال» معرفی شد، نشریه «سان» انگلیس با انتشار تصویر شماره جدید این مجله که قرار است امروز سه‌شنبه به طور رسمی در سراسر کشور فرانسه توزیع شود، برنده این جایزه را لو داد. در تصویری که از شماره جدید «فرانس‌فوتبال» لو رفته، عکس کریستیانو رونالدوی پرتغالی روی جلد مجله دیده می‌شود که توپ طلا را در دست دارد.


Page Generated in 0/0069 sec