printlogo


کد خبر: 168850تاریخ: 1395/9/23 00:00
اخبار

حمایت اداره کل گردشگری قشم از انجمن بانوان صنعت‌کار
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حمایت از بانوان صنعت‌کار به عنوان سیاست ابلاغی مدیرعامل این سازمان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.  عبدالجواد کمالی افزود: اولین نشست هم‌اندیشی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با هدف حمایت از بانوان هنرمند این عرصه از جزایر قشم، هرمز و بندرعباس برگزار شد. وی گفت: در این نشست بر حمایت از کسب و کار بانوان در صنعت گردشگری، بازاریابی صنایع‌دستی و ارائه راهکارهای مناسب برای جذب سرمایه‌گذار و رایزنی  با صندوق کارآفرینی امید جهت اعطای تسهیلات برای اشتغال بانوان صنایع‌دستی و ایجاد مشاغل خانگی در راستای حمایت از بانوان تاکید شد. وی با تاکید بر توان بالای بانوان در حوزه صنعت گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: یکی از سیاست‌های توسعه همه‌جانبه سازمان منطقه آزاد قشم، حمایت از فعالان اقتصادی در هنر صنایع‌دستی و فعالیت‌های خانگی در این جزیره است.


راه‌اندازی سرویس خرید اپلیکیشن از بازار مایکت برای مشترکان رایتل
سرویس خرید اپلیکیشن از بازار مایکت (Myket) برای مشترکان رایتل با برقراری ارتباط مستقیم با سامانه شارژینگ راه‌اندازی شد. به گزارش روابط عمومی رایتل، مایکت با همکاری رایتل، به صورت روزانه و در دوره‌های زمانی مختلف تعدادی اپلیکیشن کاربردی پولی را فقط برای کاربران رایتل به رایگان عرضه می‌کند. همچنین با سرویس مای‌گارانتی مایکت کاربران می‌توانند هرگونه نرم‌افزار یا بازی را براحتی خریداری کرده و در صورت عدم رضایت تا یک ساعت بازپس دهند. برای استفاده از این اپلیکیشن مشترکان اندرویدی رایتل می‌توانند نرم‌افزار مایکت را از
http://rightel. myket. ir/myket. apk دانلود و نسبت به نصب آن اقدام کنند.  لازم است پس از دانلود، مشترک با اینترنت سیمکارت رایتل خود وارد مایکت شده و پس از ایجاد حساب کاربری در مایکت، وارد برنامه شده و اپلیکیشن‌های ویژه رایتلی‌ها را به‌صورت رایگان دریافت کند.


Page Generated in 0/0063 sec