printlogo


کد خبر: 169100تاریخ: 1395/9/30 00:00
رویدادها

نقش خانواده‌ها در حوزه برنامه‌سازی کودک
مجری برنامه تلویزیونی محله «گل وبلبل»، درباره سهم برابر خانواده‌ها و رسانه در حوزه کودکان گفت: سهم خانواده‌ها در حوزه برنامه‌سازی کودک بسیار زیاد است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش فرضیایی افزود: به عقیده من بزرگ‌ترها هم باید با دغدغه‌ فرهنگسازی ایرانی در حوزه کودک همسو شوند و در انتخاب برنامه یا سرگرمی‌های فرزندان‌شان دقت داشته باشند. فرضیایی با بیان اینکه ما همیشه توپ مشکلات را به زمین تلویزیون می‌اندازیم، درباره راهکار و الگو بودن خانواده‌ها برای کودکان اظهار داشت: مشکل ما اینجاست که چرا تلویزیون با پخش انیمیشن‌های غربی موافق است اما در اصل باید پرسید شما پدر و مادر برای فرزندان‌تان چه کرده‌اید؟‌ آیا شما می‌توانید خودتان الگوی مناسبی برای کودکان‌تان باشید؟ تولیدات و فرهنگسازی ما به عنوان برنامه‌ساز در رسانه یک سمت و انتخاب و تربیت خانواده‌ها سوی دیگری است، به همین جهت سهم ما و خانواده‌ها در این امر برابر و هرکدام50 درصد سهم داریم.

سری جدید برنامه «همیشه خونه» روی آنتن
برنامه تلویزیونی «همیشه خونه» بر محوریت اسناد و گزارش‌های آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌ها هر شب به روی آنتن می‌رود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صحاف، تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «همیشه خونه» گفت: «همیشه خونه» عنوان برنامه‌ای با مضمون اجتماعی است که به منظور ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی در ساعات پایانی هر شب برای خانواده‌های ایرانی به روی آنتن شبکه آموزش می‌رود. وی ادامه داد: این برنامه‌، خانواده‌محور و متمرکز بر مفاهیم خانوادگی و اجتماعی، قرار است اعضای خانواده‌های ایرانی بویژه جوانان را برای حضور در جامعه و برخورد با اتفاقات روز آماده کند. صحاف افزود: این برنامه هرشب ساعت 21 با اجرای یک زوج هنرمند و کارشناسی الهه تبریزی، محمد برجعلی، مرتضی اسماعیلی و رفیع جواهری به روی آنتن می‌رود.

انتصاب مدیر شبکه رادیویی معارف
طی حکمی از سوی نسرین آبروانی معاون صدای رسانه ملی، آقای مجتبی تونه‌ای به سمت مدیر شبکه سراسری معارف منصوب شد. به گزارش فارس، شبکه رادیویی معارف که در تغییر ساختاری به معاونت امور استان‌های رسانه ملی الحاق شده بود، مجددا تحت نظارت معاونت صدا قرار گرفت و بر این اساس با ابلاغ حکمی از سوی نسرین آبروانی معاون صدای رسانه ملی، مجتبی تونه‌ای به سمت مدیر شبکه رادیویی معارف منصوب شد.

انتشار خاطرات اسارت در کتاب
«یک به‌علاوه پنج»
«یک به‌علاوه پنج»، خاطرات آزاده سرافراز قاسم قناعتگر را در دوران اسارت شامل می‌شود که از سوی انتشارات پیام آزادگان منتشر خواهد شد. به گزارش فارس، این نخستین اثر این نویسنده در زمینه خاطره شمرده می‌شود که از سوی انتشارات پیام آزادگان روانه بازار کتاب خواهد شد. این اثر حدود 300 صفحه خواهد بود و در بردارنده رشادت‌ها و حماسه‌های آزادگان کشورمان در سال‌های اسارت در کشور عراق است.

پویش «من صدای آب هستم»
به تئاتر فجر هم رسید
جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از پویش ملی حمایت از دریاچه ارومیه با نام «من صدای آب هستم» حمایت می‌کند. به گزارش تسنیم، سعید اسدی، دبیر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: با توجه و تأکید بر اهداف یادشده در فراخوان جشنواره مبنی بر اهمیت مسؤولیت‌پذیری اجتماعی در همه عرصه‌های زندگی و هنر و نگاه کاوشگرانه و مدبرانه به جامعه، مسائل اجتماعی و اخلاق مدنی، جشنواره امسال از پویش «من صدای آب هستم» حمایت می‌کند. اسدی اضافه کرد: در گفت‌وگویی که با هنرمند عزیز آقای رضا کیانیان داشتیم، قرار بر این شد که در مسیر برنامه‌ها و فرآیند برگزاری جشنواره، اهمیت توجه به آب و لزوم ایجاد عزم عمومی در مواجهه و رفتار آینده‌نگرانه با این امر حیاتی را برجسته‌سازی کنیم. بنابراین بزودی برنامه‌ها و ویژگی‌های حمایت از این پویش در جشنواره تئاتر فجر اعلام و عملی خواهد شد.


Page Generated in 0/0059 sec