printlogo


کد خبر: 169104تاریخ: 1395/9/30 00:00
اخبار

‌آ.ا.ک یونان خواهان مذاکره با سروش رفیعی شد
در حالی که این روزها صحبت از مذاکره باشگاه ‌آ.ا.ک یونان با کریم انصاری‌فرد است این باشگاه نیم‌نگاهی هم به بازیکن تراکتورسازی دارد. باشگاه آ.ا.ک یونان خواهان جذب کریم انصاری‌فرد بازیکن ایرانی پانیونیوس است و عملکرد خوب این مهاجم باعث شد تیم‌های مطرح یونانی برای جذب او اقدام کنند اما انصاری‌فرد بازیکن ‌آزاد نیست و تا پایان این فصل لیگ یونان با پانیونیوس قرارداد دارد و این باشگاه برای این انتقال پول رضایتنامه می‌خواهد، بویژه وقتی پای باشگاهی همچون آ.ا.ک در میان باشد. اما کریم تنها بازیکن ایرانی نیست که آ.ا.ک زیر نظر دارد و آنها از یک ماه قبل با سروش رفیعی بازیکن دیگر ایرانی تراکتورسازی نیز مذاکراتی را انجام داده‌اند و دو طرف منتظر پایان قرارداد او با تراکتور هستند تا مذاکرات جدی را انجام دهند و بر سر رقم قرارداد به توافق برسند. باشگاه آ.ا.ک یونان اگر نتواند بر سر رقم رضایتنامه به توافق مطلوبی با پانیونیوس برسد تا انتقال کریم را انجام دهد یک مهاجم دیگر خواهد خرید و تلاش خواهد کرد تا قرارداد سروش رفیعی را به امضا برساند. بازیکنی آزاد که در انتقال او پول رضایتنامه داده نخواهد شد. سروش هنوز به هیچ یک از پیشنهادات خود پاسخی نداده و منتظر اتمام کار خود با تراکتورسازی است تا با اتمام تعهداتش با این تیم وارد مذاکره با تیم‌های مختلف شود. او تاکنون حاضر به مذاکره با هیچ یک از تیم‌های ایرانی هم نشده است.

هدیه گرانقیمت بارسا به کارمندانش
مدیرعامل باشگاه بارسلونا به همه کارمندان و کادر فنی و اهالی اداره روابط عمومی باشگاه خود یک آیفون 7 هدیه داد. به گزارش خبرگزاری فارس، هدیه کریسمس بارسلونا به کارمندان خود یک آیفون 7 بوده و این هدیه باارزش باعث واکنش سایر باشگاه‌ها شده است. چند تن از مدیران باشگاه‌های شاغل در لالیگا در صفحه توئیتر خود به کنایه از ثروتمند بودن مدیرعامل بارسلونا و بی‌عدالتی در فوتبال اسپانیا نوشته‌‌اند. مدیرعامل کادیس نیز در صفحه فیس‌بوک خود نوشته است: من از همکارانم عذرخواهی می‌کنم که نمی‌توانم مثل همتای خود در بارسلونا، آیفون 7 هدیه کریسمس بدهم.  بارتومئو، مدیرعامل باشگاه بارسلونا در سخنرانی ویژه کریسمس و سال نو خود خطاب به کارمندان باشگاه گفت: هدیه آیفون 7 برای همه کارمندان تنها نمادی برای تشکر از آنهاست و من توان تشکر از کارمندان را ندارم. تدارکات، بخش اداری، بخش فرهنگی و حتی کارگران وابسته به شرکت‌های تحت قرارداد با باشگاه همه و همه در موفقیت ما سهیم هستند. به کادر فنی تیم نیز تبریک می‌گویم و برای آنها غیر از آیفون 7، جوایز ویژه‌ای نیز در نظر دارم.

هر باشگاه فقط حق جذب 6 بازیکن را دارد
رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد: در نیم‌فصل هر باشگاه فقط حداکثر می‌تواند 6 بازیکن جذب کند. فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ درباره زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر و لیگ دسته اول گفت: نقل و انتقالات نیم‌فصل از تاریخ 16 دی تا تاریخ 14 بهمن به مدت 4 هفته است. در این بازه زمانی تیم‌های لیگ برتری و لیگ دسته اولی می‌توانند هر تعداد بازیکن که بخواهند از فهرست خود خارج کنند اما حداکثر 6 بازیکن جدید می‌توانند جذب کنند. رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: در فهرست تیم‌های لیگ برتری 18 بازیکن آزاد، 9 بازیکن زیر 23 سال و 6 بازیکن زیر 21 سال حضور دارند اما در تیم‌های لیگ دسته اولی 21 بازیکن آزاد، 9 بازیکن زیر 23 سال و 6 بازیکن زیر 21 سال حضور دارند.

مالزی، میزبان بازی پرسپولیس- الهلال از دید رسانه‌های عربستان!
رسانه‌های عربستانی از انتخاب کشور مالزی توسط باشگاه پرسپولیس برای میزبانی دیدار با الهلال خبر داده‌اند. روز یکشنبه  بعضی از رسانه‌های داخلی عربستان از احتمال انتخاب مالزی به عنوان میزبان بازی پرسپولیس با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا خبر دادند. این خبر در رسانه‌های عربستانی هم بازتاب داشته و حتی از مالزی به عنوان انتخاب قطعی پرسپولیس برای میزبانی از الهلال یاد شده است. یکی از سایت‌های عربستانی با تیتر «پرسپولیس مالزی را برای بازی با الهلال انتخاب کرد» به این موضوع پرداخته و نوشته است: «باشگاه پیروزی ایران کوالالامپور مالزی را به عنوان زمین بی‌طرف برای بازی با تیم الهلال عربستان در تاریخ ۲۱ فوریه در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد».
 


Page Generated in 0/0062 sec