printlogo


کد خبر: 169113تاریخ: 1395/9/30 00:00
کوتاه و گویا

   حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی - هنری شهرداری گفت:  چهارمین مسابقات قرآنی سراج در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ برگزار می‌شود. در این برنامه قرآن‌آموزان خواهر و برادر جلسات، مؤسسات و کلاس‌های آموزشی قرآن شهر تهران در رده‌های سنی مختلف می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در مسابقه به فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ مراجعه کنند.  
   معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از افتتاح مرکز پرتو در تاریخ 30 آذرماه با هدف حمایت از کودکان کار و خیابان و کودکان بازمانده از تحصیل خبر داد. محمدرضا غلامی با اعلام این مطلب افزود: به همت مرکز خدمات اجتماعی این منطقه و با مشارکت بنیاد روبان آبی، مرکز پرتو ویژه حمایت از کودکان کار و خیابان و کودکان بازمانده از تحصیل راه‌اندازی خواهد شد.
   علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند با توجه به محورهای نخستین کنگره زنان موفق، از جمله شناسایی موانع پیش‌ روی نقش‌آفرینی مدیریتی بانوان در دستگاه اجرایی، بررسی موانع فرهنگی و اجتماعی در حضور نداشتن بانوان کشور در بخش‌های مدیریتی، شناسایی راهکارهایی برای افزایش حضور بانوان در بخش‌های مدیریتی و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها در عرصه حضور بانوان در بخش‌های مدیریتی، مقالات خود را برای شرکت در این کنگره از طریق پایگاه اینترنتی www.topwomeni.ir  به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.
   مهندس «فرهان پورآذری» رئیس هیات مدیره انجمن صنفی سازندگان چراغ‌های روشنایی برقی ایران با اشاره به اینکه بی‌تدبیری سیاست‌گذاران امر تولید و تجارت و ورود نابهنجار اجناس بی‌کیفیت باعث ضربه شدید به تولید در حوزه روشنایی شده، گفته است: «برخورد قاطعانه مدیران نسبت به ورود اجناس بی‌کیفیت، نامرغوب و غیراستاندارد لازم است».
   فرهنگسرای خاوران به منظور معرفی و عرضه آخرین دستاوردها و آفرینش‌های هنرمندان در رشته نقاشی- خط جشنواره‌ای را با عنوان «نقش و مشق» با همکاری نگارخانه‌های 9 منطقه سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران به مدت 10روز و با حضور اساتید برجسته این رشته برگزار می‌کند.
 


Page Generated in 0/0059 sec