printlogo


کد خبر: 169249تاریخ: 1395/10/2 00:00
اخبار

آیا افتخاری از استقلال می‌رود؟
مجمع باشگاه استقلال که سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود، احتمالا تغییرات وسیع مدیریتی را در این باشگاه با خود به همراه خواهد داشت. به گزارش ایسنا، در حالی که این روزها استقلال شرایط خوبی را پشت‌سر نمی‌گذارد و انتقادات از این تیم بالا گرفته است، ظاهرا نتیجه بازی با تیم سپاهان در آینده این تیم نقش بسزایی دارد. استقلال یکشنبه هفته آینده باید به مصاف سپاهان برود و نتیجه این دیدار از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که 2 روز بعد از این بازی، مجمع باشگاه استقلال با حضور وزیر ورزش برگزار می‌شود و در این مجمع احتمالا تغییرات وسیعی در استقلال رخ خواهد داد. براساس اطلاع خبرنگار ایسنا، به نظر می‌رسد این تغییرات نه‌تنها شامل هیات‌مدیره  می‌شود بلکه حتی ممکن است مدیرعامل استقلال را نیز دربر بگیرد. به عبارت دیگر مجمع سالانه باشگاه استقلال که روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد می‌تواند با خود تغییر مدیرعامل استقلال را نیز به همراه داشته باشد.

زلاتان خرید جدید منچستریونایتد را لو داد
مهاجم سوئدی شیاطین سرخ درست همانند تابستان گذشته خرید جدید تیمش را لو داد.‌ به نقل از اسکای‌اسپورت، یکی از بازیکنانی که خبرهای زیاد درباره پیوستن او به منچستریونایتد به گوش می‌رسد، ویکتور لیندولف، مدافع سوئدی بنفیکا است. به نظر می‌رسد این بازیکن در نهایت سر از منچستریونایتد درخواهد آورد و زلاتان به نوعی این خبر را تایید کرد. زلاتان ایبراهیموویچ در این زمینه گفت‌:  لیندولف به بازیکن بزرگی تبدیل شده است. او در بنفیکا خیره‌کننده ظاهر شده و بزودی در یک باشگاه بزرگ بازی خواهد کرد. منچستریونایتد در خط دفاعی خود مشکلات زیادی دارد و آسیب‌دیدگی‌ اریک بایی باعث شده ژوزه مورینیو به دنبال تقویت خط دفاعی خود در زمستان باشد. مورینیو به احتمال زیاد با این مدافع سوئدی که مشتریان زیادی دارد قرارداد امضا خواهد کرد.

اظهارنظر جنجالی برلوسکونی درباره یوونتوس
رئیس باشگاه میلان واکنشی جنجالی به سوال درباره چگونگی متوقف کردن یوونتوس در فوتبال ایتالیا داشت. ‌به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس در 6-5 سال اخیر قدرت نخست و بلامنازع فوتبال ایتالیا بوده است. قهرمانی در 5 دوره پیاپی رقابت‌های سری A نشان می‌دهد هیچ  تیمی یارای رقابت با یوونتوس را ندارد. یووه در فصل جاری هم با اختلاف زیاد نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود در صدر جدول رده‌بندی جا دارد و به نظر می‌رسد براحتی از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهد کرد. یکی از تیم‌هایی که یوونتوس تا چند سال پیش آرزو می‌کرد که آن را شکست دهد میلان است اما روسونری دیگر به شکاری آسان برای بیانکونری‌ها تبدیل شده است. سیلویو برلوسکونی، رئیس و مالک باشگاه میلان واکنش بسیار جالبی به چگونگی متوقف کردن یوونتوس داشت. او در واکنش به سوال خبرنگار گاتزتا دل اسپورت که پرسید چگونه می‌توان یوونتوس را متوقف کرد جواب جالبی داد و گفت‌: چگونه می‌توان یوونتوس را متوقف کرد؟ سوال جالبی بود. تنها راه متوقف کردن یوونتوس عوض کردن همه داوران است. رئیس باشگاه میلان ‌در حالی این سخنان جنجالی را بر زبان آورد که قرار است تیم او در سوپرجام ایتالیا روز جمعه به مصاف یوونتوس برود. 2 تیم در فصل جاری رقابت‌های سری A به مصاف هم رفتند که پیروزی با میلان و شاگردان مونتلا بود.

ذوب‌آهن با پیروزی مقابل گسترش حریف تراکتورسازی شد
تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با پیروزی مقابل گسترش فولاد تبریز به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی راه یافت و حریف تراکتورسازی در این مرحله شد. در ادامه مسابقات جام حذفی فوتبال، تیم ذوب‌آهن  در تبریز میهمان گسترش فولاد بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود ذوب‌آهن خاتمه یافت. مهدی رجب‌زاده(۷۶) و احسان پهلوان(۸۱) برای ذوب‌آهن گلزنی کردند. به این ترتیب ذوب‌آهن به مرحله نیمه‌نهایی رسید و حریف تراکتورسازی تبریز در این مرحله شد.
 


Page Generated in 0/0052 sec