printlogo


کد خبر: 169267تاریخ: 1395/10/2 00:00
اخبار

آیت‌الله جنتی با اشاره به حمایت اردوغان از تروریست‌ها:
ترکیه حالا طعم خشونت را می‌چشد
دبیر شورای نگهبان با اشاره به پیروزی‌های مقاومت اسلامی در منطقه گفت: دولت‌های مقتدر به فکر بیفتند و برای همیشه جریان‌های تکفیری و تروریستی را ریشه‌کن کنند. به گزارش تسنیم، آیت‌الله احمد جنتی صبح دیروز در جلسه هفتگی اعضای شورای نگهبان، با ابراز تأسف از حمایت برخی دولت‌ها از جریانات تکفیری گفت: متأسفانه ترکیه دروازه ورود تروریست‌ها به منطقه بود و عناصر تکفیری از کشورهای اروپایی و از راه ترکیه به سوریه و عراق وارد می‌شدند. اکنون با بازگشت تروریست‌های تکفیری‌، آتش به جان همان کشورها می‌افتد و آنها هم طعم خشونت را می‌چشند. رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه ابراز امیدواری کرد دولت‌های مقتدر به فکر بیفتند و برای همیشه جریان‌های تکفیری و تروریستی را ریشه‌کن کنند. آیت‌الله جنتی با اشاره به پیروزی‌های مقاومت اسلامی در منطقه گفت: آزادی غیرمنتظره «حلب» خبر خوشحال‌کننده‌ای بود که به کمک رزمندگان اسلام در کشورهای مختلف منطقه انجام گرفت. امیدواریم بزودی «موصل» هم آزاد و شر داعشی‌ها و تکفیری‌ها از منطقه جمع شود.

عارف: مشکل فعلی کشور ضعف مدیریتی است
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: مشکل کنونی کشور پول نیست، بلکه ضعف مدیریت و بروکراسی اداری است. به گزارش فارس،‌ محمدرضا عارف دیروز چهارشنبه در بدو ورود به کرمان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در این استان، با اشاره به اینکه وضع کرمان خوب شده، عنوان کرد: در استان‌های کرمان، یزد و سمنان مردم همکاری خوبی با استانداران و دولت دارند و بخشی از توسعه کرمان با همکاری مردم اتفاق افتاده است. وی درباره بحث کمبود اعتبارات بیان کرد: مشکل کنونی کشور پول نیست، بلکه ضعف مدیریت و بروکراسی اداری است.

امیدواریم با روش‌های سیاسی صلح در قره‌باغ حاصل شود
حسن روحانی می‌گوید امیدوار است با روش‌های سیاسی و از طریق مذاکره صلحی پایدار در منطقه قره‌باغ ایجاد شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ارمنستانی خود خاطرنشان کرد: درباره مسائل و امنیت منطقه گفت‌وگوهایی با رئیس‌جمهور ارمنستان داشتیم. ارمنستان و آذربایجان 2 کشور دوست و همسایه ما هستند و آرزومندیم در منطقه قره‌باغ از طریق مذاکره و روش‌های سیاسی شاهد صلحی پایدار باشیم که این صلح پایدار به نفع همه کشورهای منطقه خواهد بود. بی‌تردید برای دست یافتن به صلح، راه‌حل نظامی وجود ندارد و باید از راه‌ مذاکره در چارچوب مقررات بین‌المللی شاهد امنیت و ثبات در این منطقه باشیم. رئیس‌جمهور گفت: موضوع تروریسم نیز به عنوان یک موضوع حائز اهمیت برای 2 کشور مورد بحث قرار گرفت. خوشبختانه دو کشور امروز دارای امنیت کافی و کامل هستند اما در عین حال باید در موضوع تروریسم با همکاری همه کشورها تلاش کنیم در کل منطقه ما موضوع تروریسم به حل‌وفصل نهایی برسد.

«جهان‌نیوز» رفع توقیف شد
سایت خبری - تحلیلی «جهان‌نیوز» که نزدیک به ۶ ماه قبل با شکایت دولت و رأی هیأت نظارت بر مطبوعات توقیف شده بود دیروز با حکم قاضی پرونده رفع توقیف شد. هیأت نظارت بر مطبوعات سایت خبری «جهان‌نیوز» را 26 خرداد 95 براساس بند 11 ماده 6 و مستند به تبصره ذیل ماده 12 قانون مطبوعات و با استناد به مفادی از قانون مطبوعات که پخش شایعات و مطالب خلاف واقع یا تحریف مطالب دیگران را ممنوع کرده است، با شکایت دولت توقیف کرده بود که دیروز با حکم قاضی پرونده رفع توقیف شد. مدیرمسؤول این سایت خبری پرویز
سروری است.
 


Page Generated in 0/0061 sec